پارک علوی قم


پارک علوی قم ، یکی از پارک های پرطرفدار شهر قم می باشد . این پارک یکی از پارک های قدیمی و معروف استان قم است که در بلوار غدیر و جنوب غربی شهر قم قرار دارد و همواره مورد استقبال مردم استان قم بوده است و یکی از محبوب‌ترین پاتوق‌ها برای تفریح و خوشگذرانی […]

پارک علوی قم ، یکی از پارک های پرطرفدار شهر قم می باشد . این پارک یکی از پارک های قدیمی و معروف استان قم است که در بلوار غدیر و جنوب غربی شهر قم قرار دارد و همواره مورد استقبال مردم استان قم بوده است و یکی از محبوب‌ترین پاتوق‌ها برای تفریح و خوشگذرانی به حساب می‌آید. این بوستان وسیع و سر سبز یکی از محل های کمپینگ مهم در شهر قم است و امکانات لازم برای مسافران در آن ایجاد شده است.

پارک علوی قم

پارک علوی قم

پیست اسکیت ، پیست دوچرخه سواری ، مسیر پیاده روی ، زمین های ورزشی ، وسایل بازی کودکان ، رستوران ، گلخانه ، کمپینگ مسافرین و… از بخش های بوستان علوی هستند و همچنین وجود مسجد، آلاچیق برای برپایی پیک‌نیک، تجهیزات ورزشی، بوفه و … هم بخش دیگری از امکاناتی هستند که برای تفریح و خوشگذرانی شما در بوستان علوی قرار دارند.
همچنین شهربازی علوی و مجموعه تفریحی سورتمه کوهستان در این بوستان قرار دارند که شما در صورت علاقه مندی می توانید از این تفریحات استفاده کنید و لذت ببرید.

پارک علوی قم

پارک علوی قم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول