وقتی ساز همدلی خانواده برای پرستاران «کوک» می‌شود


وقتی ساز همدلی خانواده برای پرستاران «کوک» می‌شود

خانواده‌ای هنرمند در روزهایی که پرستاران در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند، با همدلی خود تابلو فرشی را از پارچه‌های دوریختنی خانه خود بافتند تا آن را به یک پرستار فداکار بیمارستان امام خمینی(ره) اهدا کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی بیات،آتش نشانی تهرانی است که روزهایی جان و مال انسانها را نجات داده و حالا در ایامی که ویروس کرونا جان انسانها را تهدید می کند دست به اقدامی انسان دوستانه زده است، اقدامی که علاوه بر ایجاد همبستگی و همگرایی در میان خانواده، شادی و شعف را به میان مدافعان سلامت برده و حال دل آن ها را در این روزها خوش کرده است.

او این روزها از تمامی پارچه ها و لباس های دور ریختنی آپارتمان خود، سعی کرده با کمک همسرش که فرشبافی را از کودکی آموخته تابلو فرشی را به نشانه احترام به پرستاران خط مقدم مقابله با کرونا ببافند و قدردان زحمات آنها باشند.

وقتی ساز همدلی خانواده برای پرستاران «کوک» می‌شود

او در این باره می گوید: فرزندم پیشنهاد بافت تابلو فرش با لباس های بدون استفاده خانه را داد، در واقع پارچه های این لباس ها از همدیگر جدا شده و برای بافت یک اثر هنری مطلوب آماده شد و این شد تا این تابلو فرش را به پرستاری که در بیمارستان امام خمینی(ره) تهران بود و در نبرد با کرونا 60 روز را به خانه خود نرفته بود اهدا کنیم.

وقتی ساز همدلی خانواده برای پرستاران «کوک» می‌شود

این آتش نشان تهرانی یادآور شد: این تابلو فرش نشان از همبستگی اهالی یک خانه است، لباس‌هایی از نمادها و سلیقه های افراد خانواده که می توانست به یک پرستار دردمند جامعه اهدا شود.

وقتی ساز همدلی خانواده برای پرستاران «کوک» می‌شود

بیات افزود: بافت این تابلو فرش حدود 4 هفته با همدلی و تلاش تمام اعضای خانواده کار برد و هدف از این اقدام همدلی و دور هم نشستن در ایام شیوع کرونا در جامعه بود.

این هنرمند تأکید کرد: این اقدام خانوادگی در جهت ارج نهادن به مقام پرستار در جامعه بود تا آنها بدانند در شرایط دشوار جامعه نیز مردم یاد آنها را گرامی خواهند داشت.

انتهای پیام/ا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن