11 سرویس جهیزیه به ایتام ابرکوه اهدا شد


11 سرویس جهیزیه به ایتام ابرکوه اهدا شد

یزد - ایرنا - مدیر بنیاد مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در ابرکوه گفت: در راستای کمک به تسهیل ازدواج جوانان، 11سرویس جهیزیه نوعروسان ایتام و نیازمند این شهرستان به ارزش 1.7 میلیارد ریال به آنها اهدا شد.

رحیمه اسحاقی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از کمک خیران افزود: جهیزیه‌ها با مشارکت افرادخیر تامین شد و هر سرویس شامل ۲ قلم تا ۱۵ قلم کالا از جمله یخچال فریزر ، اجاق گاز، جاروبرقی‌، ماشین لباسشویی ، پنکه ، فرش و ملزمات زندگی است .

وی همچنین یادآور شد: با توجه به شیوع کرونا از سوی این موسسه با مشارکت خیران حدود ۸۰۰ سبد غذایی به ارزش هر سبد ۲ میلیون ریال جمعا" به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال و ۸۰۰ پرس غذای گرم به ارزش حدود ۱۶۰ میلیون ریال بین نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر شهرستان ابرکوه توزیع شد.

اسحاقی ادامه داد: باهمکاری گروه‌های جهادی و با کمک بیش از ۲۰۰ نفر از بانوان خیاط این شهرستان ۱۵۰ هزار ماسک تولید و زیرنظر شبکه بهداشت و درمان بین اقشار مردم و بیمارستان این شهرستان توزیع شد.

وی تعداد خانوارهای زیرپوشش حمایتی موسسه آبشار عاطفه‌ها را در شهرستان ابرکوه ۱۶۰ خانوار اعلام و اضافه کرد: این موسسه در زمینه تحصیل، ازدواج آسان، اکرام ایتام و تامین هزینه‌های درمانی خانوارهای زیرپوشش اقدام می‌کند.

موسسه مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها در سال ۱۳۸۰ در سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در مشهد مقدس تأسیس و هم اکنون ۶۰۰ شعبه در سراسر کشور دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد