جک تی 8 پیکاپ جدید کرمان موتور در آستانه ورود به بازار کشور


جک تی 8 پیکاپ جدید کرمان موتور در آستانه ورود به بازار کشور

جک تی 8 – JAC T8 به عنوان پیکاپ چینی جدید بازار ایران محسوب می‌شود که شرکت کرمان موتور قصد دارد به زودی آن را تولید و به عرضه کشور عرضه کند. خودروهای پیکاپ در بسیاری از بازارهای جهان به ویژه استرالیا و آمریکا از محبوبیت خاصی بهره می‌برند. البته این مشتریان خودرو پیکاپ را... نوشته جک تی 8 پیکاپ جدید کرمان موتور در آستانه ورود به بازار کشور اولین...

جک تی ۸ – JAC T8 به عنوان پیکاپ چینی جدید بازار ایران محسوب می‌شود که شرکت کرمان موتور قصد دارد به زودی آن را تولید و به عرضه کشور عرضه کند.

خودروهای پیکاپ در بسیاری از بازارهای جهان به ویژه استرالیا و آمریکا از محبوبیت خاصی بهره می‌برند. البته این مشتریان خودرو پیکاپ را فقط برای حمل کالاهای سنگین خریداری نمی‌کنند؛ چراکه این خودروها از مزایای تعددی بهره می‌برند و همانند یک خودرو سواری یا شاسی بلند اسپرت نیاز مشتریان را برطرف می‌سازند. مدتی است که پیکاپ‌ها در ایران نیز مورد توجه مشتریان قرار گرفتند و خودروسازان بخش خصوصی هم در راستای برطرف کردن تقاضای بازار هستند.

جک تی ۸ به زودی به بازار عرضه می‌شود

جک تی 8 پیکاپ جدید کرمان موتور در آستانه ورود به بازار کشورجک تی 8 پیکاپ جدید کرمان موتور در آستانه ورود به بازار کشور

پیکاپ جک تی ۸ در کنار قابلیت حمل بار و یدک‌کشی، می‌تواند یک سواری لذت‌بخش را در نهایت امنیت برای سرنشینان فراهم سازد. پیکاپ‌ها می‌توانند به آسانی از مسیرهای ناهموار عبور کنند و به همین دلیل پیکاپ جک T8 برای علاقه‌مندان به آفرود یک گزینه مناسب محسوب می‌شود. این وانت چینی هم‌اکنون در آستانه ورود به بازار ایران است تا نیاز مشتریان را برطرف سازد.

جک تی 8 پیکاپ جدید کرمان موتور در آستانه ورود به بازار کشورجک تی 8 پیکاپ جدید کرمان موتور در آستانه ورود به بازار کشور

در همین راستا اخیرا شرکت کرمان موتور که طی سال‌های گذشته در عرضه محصولاتی چون سدان و شاسی بلند چینی موفق ظاهر شده است، برای روز شنبه کمپین اینستاگرامی جدیدی را با هدف طراحی پوستر پس‌زمینه محصولات خود آغاز خواهد کرد که در میان آنها تصاویری از جک T8 نیز وجود دارد. شواهد حاکی از آن است که شرکت کرمان موتور برای تولید این خودرو چینی مصمم است و به زودی شاهد حضور آن در بازار خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...