روزهای طلایی شرکت‌های دانش بنیان در بورس


روزهای طلایی شرکت‌های دانش بنیان در بورس

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: ارزش شرکت‌های دانش بنیان در تابلوی بورس 150 هزار میلیارد تومان است.

سورنا ستاری، امروز دوشنبه ۱۲ خرداد در حاشیه مراسم افتتاح ویدئو کنفرانسی مرکز نوآوری شهرهای طبس و فردوس اظهار کرد: ایران با تمام محدودیت‌های ناشی از تحریم به خوبی از عهده مقابله با بیماری کرونا برآمد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: کرونا یک آزمون برای همه کشورها در زمینه چگونگی برخورد با آن بود که در این زمینه ایران سربلند شد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بیان کرد: در موج اول و دوم شیوع کرونا ما به خوبی توانستیم تجهیزات مورد نیاز را تأمین کرده و از چند ماه پیش تاکنون هیچ گونه تجهیزی در این زمینه از خارج از کشور وارد نمی‌شود.

ستاری ادامه داد: تمام تجهیزات پیشرفته پزشکی و داروهای مورد استفاده و تجهیزات حفاظتی مانند ماسک، مواد ضدعفونی و گان در داخل کشور تأمین می‌شود.

وی بیان کرد: هنوز تا مزیت‌های ذاتی خود در حوزه اقتصاد دانش بنیان فاصله زیادی دارد، اما خوشحالم که هر سال اتفاقات بسیار مثبتی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان این استان رخ می‌دهد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ادامه داد: با راه‌اندازی صندوق پژوهش و فناوری خراسان‌جنوبی، وام‌های داخل استان باید از طریق صندوق پژوهش فناوری پرداخت شود.

ستاری تصریح کرد: یکی از مشکلات شرکت‌های دانش بنیان در خارج از مرکز و شهرستان‌ها عدم حضور سرمایه‌گذارهای مناسب است.

وی خاطرنشان کرد: یک استار تاپ در شهرهای بزرگ می‌تواند به راحتی سرمایه‌گذار از بخش خصوصی جذب کند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور یادآور شد: یکی دیگر از راه‌های تأمین مالی شرکت‌های دانش بنیان جذب سرمایه از طریق بورس است که امروزه ارزش شرکت‌های دانش بنیان در تابلوی بورس ۱۵۰ هزار میلیارد تومان است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان