نارضایتی صریح وزیر بهداشت از آغاز لیگ برتر


نارضایتی صریح وزیر بهداشت از آغاز لیگ برتر

در حالی که تصور می شد اجازه برگزاری بازی های لیگ برتر با رضایت کامل ستاد مبارزه با کرونا و شخص وزیر بهداشت...

طرفداری – پس از کش و قوس های فراوان درباره ادامه و یا اتمام بازی های لیگ برتر، در نهایت با رایزنی های سازمان لیگ و با مجوز ستاد مبارزه با کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی قرار بر این شد تا 9 هفته پایانی این بازی ها از سر گرفته شود و البته در این میان شرط آغاز این بازی ها رعایت پروتکل بهداشتی اعلام شده بود که توسط سازمان لیگ نیز پذیرفته شد.

پس از این اتفاق و اعلام خبر برگزاری ادامه بازی های لیگ برتر، تصور می شد ستاد مبارزه با کرونا پس از بررسی اوضاع با رضایت کامل مجوز برگزاری بازی های لیگ را صادر کرده است اما مصاحبه تلویزیونی امروز وزیر بهداشت و درمان، خبر دیگری در خود داشت و حرف های نمکی نشان داد گویا اجازه نهایی برگزاری بازی های لیگ، با رضایت وزیر بهداشت همراه نبود. کسی که یکی از اعضای مهم ستاد مبارزه با کرونا محسوب می شود.

نارضایتی صریح وزیر بهداشت از آغاز لیگ برتر

سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان در مصاحبه تلویزیونی و اخیر خود با انتقاد از دیدگاه های به وجود آمده درباره مبارزه با کرونا گفت:

یکی از بزرگترین نگرانی های من عادی انگاری مردم در قضیه کروناست و متاسفانه برخی از مسئولان ما هم دچار این توهم شده اند. دائم به برای راه اندازی جاهای مختلف به من فشار می آورند. آقایی از فلان ستاد، شخص دیگری از فلان وزارتخانه و ... دیگر باورشان شده است که دیگر همه چیز عادی شده است.

او درباره نارضایتی خود در این باره ادامه داد:

دائم به من می گویند و درخواست می دهند فلان جا را راه بیندازند، لیگ را دوباره شروع کنند، فلان کار از سر گرفته شود، فلان پرواز به راه بیفتد و ... و گویا برای آنها کاملا موضوع کرونا عادی شده است. اکنون من باز هم می گویم کرونا که تمام نشده است هیچ، هر لحظه ممکن است دچار پیک خطرناکی شویم.

به این ترتیب صحبت های وزیر بهداشت نشان می دهد هنوز اجماع نهایی برای برگزاری بازی های لیگ وجود ندارد و اگر مجوزی برای برگزاری این بازی ها داده شده در نهایت رضایت وی را به همراه نداشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر