سفارت لوموگرافی تهران


سفارت لوموگرافی تهران ، معروف به نمایشگاه عکس های نوستالژیک که فضای بسیار زیبایی را برای دوستداران عکاسی، هنر، فرهنگ و تاریخ فراهم آورده است.نمایشگاهی که شما را به دنیای قدیمی عکس و عکاسی می برد؛ شما را با دوربین ها و تجهیزات قدیمی و عکس های آنالوگ آشنا می کند و در واقع وارد […]

سفارت لوموگرافی تهران ، معروف به نمایشگاه عکس های نوستالژیک که فضای بسیار زیبایی را برای دوستداران عکاسی، هنر، فرهنگ و تاریخ فراهم آورده است.نمایشگاهی که شما را به دنیای قدیمی عکس و عکاسی می برد؛ شما را با دوربین ها و تجهیزات قدیمی و عکس های آنالوگ آشنا می کند و در واقع وارد تونل زمانی می شوید که می توانید درون آن لذت عکاسی قدیمی را لمس کنید.

سفارت لوموگرافی تهران

سفارت لوموگرافی تهران

تعریف لوموگرافی

لوموگرافی در ابتدا با تلاش گروهی از دانشجویان جسور اهل وین آغاز شد که تلاش می‌کردند یک دوربین عکاسی قدیمی ساخت روسیه را حفظ کنند و آن را توسعه دهند. در سال ۱۹۹۲ با تأسیس انجمن جهانی لوموگرافی این تلاش رسمیت یافت و تکمیل شد.سفارت‌ لوموگرافی تهران نیز مانند سایر سفارت‌های لوموگرافی در سراسر جهان مکانی است برای علاقه‌مندان عکاسی آنالوگ، گردهم‌آیی، برگزاری رویدادهای مختلف، گفت‌وگو درباره‌ی عکاسی آنالوگ، تجربه‌گرایی و جسارت و هرآن‌چیزی که «فرهنگ لوموگرافی» نام دارد. علاوه‌براین دوستداران لوموگرافی و عکاسی آنالوگ می‌توانند دوربین‌های لوموگرافی و محصولات جانبی آن را هم از این فروشگاه-سفارت تهیه کنند.

سفارت لوموگرافی تهران

سفارت لوموگرافی تهران

پیش از این هم لوموگرافی در ایران فعالیت‌هایی داشته است، اما این‌بار با گشایش فروشگاه-سفارت لوموگرافی، این سفارت رسماً دوباره بازگشته تا میزبان دوستان لوموگرافی باشد.
عکاسی آنالوگ، دوربین آنالوگ، فیلم و نگاتیو، از اون دسته محصولاتی‌ هستند که هیچ وقت برای آدم‌ها ارزش و جذابیتشان را از دست ندادند و با وجود تولید طیف متنوعی از دوربین‌های دیجیتال، هنوز هم خیلی‌ها به دنبال ظهور و چاپ نگاتیو‌هایی هستند که با دوربین ثبت کردند و هیجان دیدن نتیجه‌ خود را دارند. لوموگرافی یکی از برند‌هایی است که از دهه‌ی ۸۰ میلادی در روسیه شروع به کار کرد و امروز یکی از جذاب‌ترین برند‌های تولید انواع دوربین آنالوگ، دوربین چاپ فوری، فیلم‌های آنالوگ و آرت لنزهای سفارشی می باشد.

سفارت لوموگرافی تهران علاوه بر فروش محصولات، قصد برگزاری رویداد‌ها و ورکشاپ‌های متنوعی در زمینه‌ی عکاسی آنالوگ را دارد و قصد دارد تا دوست‌داران این شیوه‌ی عکاسی را به هم نزدیک و با هم آشنا کند.

سفارت لوموگرافی تهران

سفارت لوموگرافی تهران

۱۰ قانون طلایی لوموگرافی

۱- هر جا میری دوربینت هم ببر. ۲- روز و شب با دوربینت باش. ۳- دوربینت رفیقته. ۴- یه وقت‌هایی، بذار دوربینت ببینه. ۵- با دوربینت برو تو دلش. ۶- فقط عکست رو بگیر. (فکر نکن) ۷- مثل دوربینت فرز باش. ۸- بذار عکس‌هات غافلگیرت کنن. ۹- بعدش هم حالش رو ببر. ۱۰- بیخیال دنیا و قانون‌هاش باش.

نحوه دسترسی به سفارت لوموگرافی تهران

آدرس:خیابان ویلا، کوچه خسرو، پلاک ۵۱، طبقه همکف

سفارت لوموگرافی تهران

سفارت لوموگرافی تهران
سفارت لوموگرافی تهرانسفارت لوموگرافی تهران
سفارت لوموگرافی تهرانسفارت لوموگرافی تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی