واکنش عجیب مجید جلالی به اسم بازیکنان کرونایی گل کهر


واکنش عجیب مجید جلالی به اسم بازیکنان کرونایی گل کهر

سرمربی گل گهر در مورد شرایط تیمش و شروع دوباره رقابت‌های لیگ صحبت کرد. نوشته واکنش عجیب مجید جلالی به اسم بازیکنان کرونایی گل کهر اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش عجیب مجید جلالی به اسم بازیکنان کرونایی گل کهر

مجید جلالی: خوب نیست اسم بازیکنان کرونایی، رسانه ای شود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۷
واکنش عجیب مجید جلالی به اسم بازیکنان کرونایی گل کهر

سرمربی گل گهر در مورد شرایط تیمش و شروع دوباره رقابت‌های لیگ صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجید جلالی در برنامه «در انتهای الوند» در خصوص آغاز تمرینات باشگاه گل گهر گفت:

ما دیروز اولین جلسه تمرینی را با تمام تیم برگزار کردیم و تمرین خوبی هم بود. ما روز یکم خرداد تست گرفتیم و شش نفر تستشان مثبت بود، روز هشتم یا نهم مجددا تست گرفتیم، اما گفتند یک بار دیگر هم باید بگیریم. دوباره گرفتیم که منفی شد و دیروز هم تمرین کردیم.

مجید جلالی در پاسخ به این سوال که آیا از رسانه‌ای شدن موارد ابتلا به کرونا در تیمش ناراحت شده گفت:

ما اولین تیم بودیم و دیدید که که خیلی هم روی ما مانور داده شد و حرف‌های ضد و نقیضی هم می‌زدند. مخصوصا این که اسامی را اعلام کردند و به هر حال این بچه‌ها خانواده شان نگران و ناراحت می‌شوند و خوب نیست که اسمشان رسانه‌ای شود.

مجید جلالی سرمربی گل‌گهر درباره تمرینات تیمش هم عنوان کرد:

ما به خاطر شرایط قرنطینه در تهران هستیم. سازمان لیگ و فدراسیون امکاناتی به ما ندادند و پروتکلی داده‌اند. ما جلساتی را با فدراسیون پزشکی و سازمان لیگ داشتیم که ما را راهنمایی کردند. شاید هم داده‌اند، اما به ما نرسیده.

مجید جلالی افزود:

ما تمام امکانات اولیه را خود ناظر فدراسیون پزشکی دکتر پورسعید با حضور در تمرین ما تایید کردند و دیدند که این‌ها هست. شاید در مسابقات طبق پروتکل چیزی باشد که نتوانیم انجام دهیم، اما در تمرینات همه چیز را رعایت کرده‌ایم.

او راجع به پروتکل سازمان لیگ هم نظرش را به این شکل گفت:

ما در حالی که تمرینات را شروع کردیم که زمان زیادی هم نداریم، این که بدون بازی تدارکاتی باید به زمین برویم این سختی کار ما را خیلی بالا می‌برد. در تمرینات ما بازی درون تیمی داریم، اما امیدوارم تجدید نظر کنند که بازی تدارکاتی داشته باشیم.

مجید جلالی درخصوص دو قطبی برگزاری و تعطیلی هم اظهار داشت:

تعدادی از باشگاه‌ها هستند که علاقه دارند بازی‌ها انجام نشود و دغدغه آن‌ها در درجه اول سلامتی پرسنلشان است. در مرحله بعد هم هزینه‌های سنگینی است که به تیم تحمیل شده. بخشی قرارداد بازیکن است، اما این که بخواهید یک تیم را ۴-۵ ماه بیشتر مورد پوشش قرار دهید، هزینه بیشتری دارد و باشگاه‌ها به این خاطر مخالفند. سازمان لیگ در صورت تعطیلی لیگ هیچ گزینه‌ای ندارد و نمی‌تواند درباره تیم قهرمان و سقوط کننده و آسیایی تصمیم گیری کند.

ایلنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی