سامانه نوین جمع آوری پسماندهای خشک در کرج فعال شد


سامانه نوین جمع آوری پسماندهای خشک در کرج فعال شد

کرج - ایرنا - رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از راه اندازی سامانه نوین جمع آوری پسماندهای خشک برای بازیافت مناسب این ضایعات خبرداد.

احمد خیری روز دوشنبه به ایرنا گفت: از این پس شهروندان کرجی می توانند با نصب اپلیکیشن( #بهروب) بر روی گوشی‌های همراه خود، به آسانی درخواست جمع‌آوری پسماندهای خشک خود را ثبت نمایند.جلوگیری از فعالیت زباله گردها و بهره‌گیری از روش های نوین در ارائه خدمات به شهروندان یکی از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری بوده که زمینه آن با فعالیت استارتاپ‌های جمع‌آوری پسماند خشک در شهر کرج فراهم شده است.

وی درباره نحوه استفاده از این اپلیکیشن گفت: شهروندان کرجی میتوانند با ارسال عدد چهار به سامانه ۱۰۰۰۹۸۹۳ اپلیکیشن (بهروب ) را بر روی گوشی همراه خود نصب کرده و درخواست خود را جهت اعزام خودروهای جمع آوری و دریافت پسماند خشک در هر زمان و مکان به آسانی اعلام کنند و در ازای تحویل پسماند خشک خود نیز با شارژ کیف پول مجازی از خدمات متنوع آن بهره مند شوند.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از شهروندان خواست ضمن تلاش برای کاهش تولید پسماند با سامانه نوین جمع آوری پسماندهای خشک همکاری کنند.

خیری افزود: تقویت سامانه‌نوین جمع‌آوری پسماندهای خشک ضمن ایجاد ارزش اقتصادی برای کشور موجب کاهش چشمگیر هزینه‌های مدیریت اجرایی پسماند و حفاظت از محیط‌زیست خواهد شد.

روزانه حدود یک هزار تن زباله در کرج تولید می شود که بخشی از آن پسماند خشک است .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها