گشایش خط تولید لامپ‌های کم مصرف در ساوجبلاغ


گشایش خط تولید لامپ‌های کم مصرف  در ساوجبلاغ

کرج - ایرنا- خط تولید مکانیزه لامپ های کم مصرف روز دوشنبه با حضور معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری البرز در شهرستان ساوجبلاغ گشایش یافت.

این خط تولید به ظرفیت سه میلیون لامپ کم مصرف در سال با فناوری بومی توسط یک شرکت دانش بنیان در شهرستان ساوجبلاغ راه اندازی شده است .

با راه اندازی این خط تولید ۱۶ نفر اشتغال به صورت مستقیم و یکصد شغل به صورت غیر مستقیم ایجاد شد. در مجموع اکنون ۱۵۰ نفر در این شرکت مشغوبه کار هستند که ظرفیت آن تولید سالانه ۱۰ میلیون عدد انواع لامپ در سال است .

برای راه اندازی خط جدید ۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است .

جهانگیر شاهمرادی معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری البرز گفت : با راه اندازی این خط جدید تولیدی گام موثری برای خودکفایی در زمینه تولید لامپ برداشته شد.

وی با اشاره به حمایت جدی دولت از واحد های تولیدی در سال جهش تولید و رفع مشکلات واحد ها افزود : فرمانداران همه شهرستان ها نهایت همکاری را باید با سر مایه گذاران و مدیران بخش تولید داشته باشند و اجازه ندهند کارخانه ای در گیر مکاتبات و مسائل اداری قرار بگیرد الویت ما نگاه جدی به بخش تولید است .

شاهمرادی به ویژگی لامپ های جدید ساخت این کارخانه اشاره کرد و بیان داشت : طول عمر این لامپ ها ۶ برابر لامپ های کم مصرف عرضه شده به بازار بوده ضمن آنکه شیشه آنها از نوع مقاوم در مقابل ضربه است و مصرف برق این محصول کمتر از تولیدات قبلی است.

طول عمر لامپ های تولیدی این کارخانه ۱۰ هزار ساعت عنوان شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق