ثبت نام 17 هزار لرستانی در جشنواره کتابخوانی رضوی


ثبت نام 17 هزار لرستانی در جشنواره کتابخوانی رضوی

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: تاکنون بیش از 17 هزار نفر در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده‌اند.

فرشته طهماسبی روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: با توجه به شرایط خاص بیماری کرونا و تعطیلی چندماهه مراکز فرهنگی و علمی، تاکنون بیش از ۱۷ هزار نفر در گروه های سنی مختلف کودک، نوجوان و بزرگسال در قالب های داستانک نویسی، روزنامه کتاب، مسابقات چهارگزینه ای، پویش کتابخوانی و فعالیت های گروهی در بخش مجازی و الکترونیک جشنواره شرکت کرده‌اند.

وی اظهار داشت: بر اساس اعلام دبیرخانه مرکزی جشنواره کتابخوانی رضوی، با توجه به اهمیت بالای انجام فعالیت‌های فرهنگی به صورت مجازی در شرایط امروز کشور، شورای سیاستگذاری این جشنواره به دلیل استقبال شرکت کنندگان و بازگشایی کتابخانه ها، مهلت ثبت نام و شرکت در دهمین دوره این رویداد فرهنگی تا پایان تیرماه ۹۹ تمدید شد.

طهماسبی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا ۳۱ تیر ماه فرصت دارند، در مسابقات آنلاین این دوره شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در سه بخش فردی، گروهی، خانوادگی برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش، به صورت فردی، گروهی یا خانوادگی، در۲ شیوه مکتوب و الکترونیکی در جشنواره شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان افزود: علاقمندان برای شرکت در بخش الکترونیک به سایت سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی www.samakpl.ir و یا سایت جشنواره رضویwww.razavi.iranpl.ir مراجعه کنند.

طهماسبی تصریح کرد: همچنین علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر و شرکت در مسابقه به پرتال اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان به نشانی www.lorestanpl.ir مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر