الحلبوسی مسئول مرگ مغزی پارلمان عراق است


الحلبوسی مسئول مرگ مغزی پارلمان عراق است

جمال فاخر با تاکید بر اینکه پارلمان عراق دچار مرگ مغزی شده است، از رئیس جمهور و نخست وزیر خواست در برگزاری انتخابات زودهنگام شتاب کنند.

الحلبوسی مسئول مرگ مغزی پارلمان عراق است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، به نقل از سومریه نیوز، نماینده ائتلاف سائرون با تاکید بر اینکه پارلمان عراق دچار مرگ مغزی شده است، رئیس پارلمان این کشور را در قبال این امر مسئول دانست.
جمال فاخر با اشاره به این مطلب از رئیس جمهور و نخست وزیر خواست در برگزاری انتخابات زودهنگام شتاب کنند.
فاخر افزود: "رئیس پارلمان کاملا درباره تعطیلی و مرگ مغزی پارلمان مسئول است. توقف کار مجلس نمایندگان مغایر قانون و اصول اخلاقی و به مثابه شکستن قسمی است که ما در برابر خدا و مردم یاد کردیم و گفتیم چشمانی بیدار برای حمایت از ملت و سرزمین و آسمان عراق خواهیم بود و مخلصانه به وظائف خود عمل خواهیم کرد".
وی افزود: "عراق درگیر بحران‌های امنیتی، اقتصادی و بهداشتی است و به کار و تلاش مداوم و فشرده برای دستیابی به راه حل‌هایی برای این بحران‌ها نیاز دارد". وی از گروه‌های سیاسی مشارکت کننده در فرآیند سیاسی خواست نظر خود را درباره این نمایش کمدی اعلام کنند".
فاخر از برهم صالح رئیس جمهور و مصطفی الکاظمی نخست وزیر درخواست کرد "در برگزاری انتخابات زودهنگام شتاب کنند، زیرا فرآیند سیاسی کنونی نمی‌تواند حکومتی مبتنی بر موسسات بنا نهاده و برای ملت عراق رفاه ایجاد کند".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل