مشکلات فعالان بازار دام بندرترکمن و چند خبر کوتاه از گلستان


مشکلات فعالان بازار دام بندرترکمن و چند خبر کوتاه از گلستان

گرگان - ایرنا - مشکلات فعالان بازار دام بندرترکمن ، مشارکت اعضای هلال احمر در اهدای خون و هدف‌گذری ایجاد 6 هزار شغل توسط کمیته امداد در استان از جمله خبرهای کوتاه امروز دوشنبه گلستان است.

جمعی از دامپروران و فعالان حوزه دامداری در تماس با خبرنگار ایرنا خواستار بازنگری در ممنوعیت بازگشایی دوشنبه بازار دام شهرستان ترکمن شدند.

به گفته آنان در حالی که حدود سه هفته از بازگشایی میدان دام گنبدکابوس می گذرد فعالان بازار بندرترکمن مجبور هستند در حاشیه میدان دام و بدون رعایت هیچ ملاحضات بهداشتی به عرضه دام بپردازند.

**

سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان از اجرای طرح قرار مهربانی با شعار «اهدای خون، نجات جان انسان‌ها» با مشارکت اعضای کانون های جوانان این استان خبر داد و گفت در این طرح ۵۰۷ نفر از اعضای کانون‌های جوانان، دانشجویی، طلاب و روستایی و همکاران خون اهدا کردند.

**

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان از معرفی روستای لُهُندر(لویندر) شهرستان مراوه‌تپه به وزارت میراث‌فرهنگی به‌عنوان روستای ملی منجوق‌دوزی (هینجی) در سال جاری خبر داد.

مریم حاجی‌ابراهیمی در دیدار با هنرمندان روستای لهندر اظهار داشت: بیش از ۱۵۰ بانوی این روستا به کار هینجی دوزی مشغول هستند که تولیدات آنان قابلیت تبدیل‌شدن به محصولات پرطرفدار را دارد.

**

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام (ره) گلستان گفت: ایجاد ۶ هزار فرصت شغلی در سال جاری در دستور کار کمیته امداد امام (ره) استان قرار دارد.

علی نظری ادامه داد: همچنین امسال هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های اشتغال پایدار در استان به مددجویان اعطا می شود.

**

معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان از صدور موافقت نامه اصولی و تصویب ۲۷ طرح گردشگری در سطح استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !