برگزاری مراسم تشییع جوان معلول فلسطینی با حضور صدها نفر


برگزاری مراسم تشییع جوان معلول فلسطینی با حضور صدها نفر

مراسم تشییع جوان معلول فلسطینی که صبح شنبه به دست نظامیان اشغالگر صهیونیستی در قدس به شهادت رسید، با حضور صدها نفر برگزار شد.

برگزاری مراسم تشییع جوان معلول فلسطینی با حضور صدها نفر

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، بیش از صد‌ها نفر از مردم فلسطین روز یکشنبه در مراسم تشییع ایاد الحلاق، جوان معلول فلسطینی که به دست نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید شرکت کردند.

نیرو‌های پلیس رژیم صهیونیستی صبح روز شنبه اقدام به تیراندازی به طرف یک جوان فلسطینی در نزدیکی باب الاسباط در بخش قدیمی شهر قدس کردند که منجر به شهادت وی شد.

پلیس رژیم اشغالگر قدس مدعی شد جوان فلسطینی را به زعم حمل سلاح و در حین فرار از دست ماموران پلیس هدف قرار داده است. در پی اعلام شهادت جوان فلسطینی‏‌‏، مشخص شد که این جوان یک معلول ذهنی بوده و سلاح نداشته است.

بیشتر بخوانید: نژادپرستی رژیم صهیونیستی و آمریکا + تصاویر

حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس در واکنش به این جنایت اعلام کرد اقدام نظامیان اشغالگر صهیونیست در قتل ایاد الحلاق نشان دهنده جنایتکاری سران رژیم اشغالگر است.

بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بعد از مشخص شدن ابعاد این حادثه عذرخواهی و نسبت به شهادت این جوان معلول که غیرمسلح بود ابراز تاسف کرد!

نظامیان صهیونیست عصر جمعه نیز یک جوان فلسطینی را در شمال غرب استان رام الله به بهانه تلاش برای اجرای عملیات زیرگیری با خودرو هدف گلوله قرار دادند.

مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین اعلام کرد که این جوان مبتلا به سندروم داون بوده و در روستانی «النبی صالح» واقع در شمال رام الله، واقع در کرانه باختری به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسید.

رسانه‌های فلسطینی در کرانه باختری اعلام کردند پس از شهادت جوان فلسطینی در رام الله فلسطینیان منطقه خشمگین شده و اعتراض کردند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی