پل پوگبا در راه یوونتوس …


پل پوگبا در راه یوونتوس …

به نظر می رسد که منچستریونایتد چراغ سبز خود را برای معاوضه پل پوگبا و هافبک فرانسوی یووه یعنی آدریان رابیو نشان داده است. نوشته پل پوگبا در راه یوونتوس … اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پل پوگبا در راه یوونتوس …

چراغ سبز یونایتد برای معاوضه پوگبا با هافبک یووه
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۲۲:۳۴
پل پوگبا در راه یوونتوس …

به نظر می رسد که منچستریونایتد چراغ سبز خود را برای معاوضه پل پوگبا و هافبک فرانسوی یووه یعنی آدریان رابیو نشان داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نظر می رسد که ستاره فرانسوی منچستر یونایتد یعنی پل پوگبا به آخرین روزهای خود در این تیم نزدیک شده و گفته می شود که به احتمال فراوان در نقل و انتقالات پیش رو از شیاطین سرخ جدا خواهد شد.

از طرف دیگر با توجه به شایعات اینطور به نظر می‌آید که دو تیم رئال مادرید و یوونتوس دو مشتری جدی هافبک فرانسوی منچستر یونایتد به حساب می‌آیند. این در حالی است که برخی می‌گویند خود پوگبا دلش برای بیانکونری تنگ شده و ترجیح می دهد در نقل و انتقالات آینده به تیم سابق خود برگردد.

در سمت مقابل آدریان رابیو بازیکنی بود که در نقل و انتقالات تابستانی گذشته به شکل رایگان از پاری سن ژرمن جدا شده و به یوونتوس پیوست. با این وجود هافبک فرانسوی نتوانسته عملکرد مورد انتظار را در تورین از خود ارائه دهد؛ موضوعی که باعث شده او خیلی زود در آستانه جدایی از یوونتوس قرار بگیرد.

در حالی که طی روزهای گذشته شایعاتی درباره عدم موافقت منچستریونایتد برای معاوضه پل پوگبا و رابیو مطرح شده بود اما حالا کالچیو مرکاتو و اکسپرس ادعا می کنند که یونایتد به این معاوضه چراغ سبز نشان داده است. با این حال به نظر می رسد که شیاطین سرخ علاوه بر رابیو مبلغی را هم برای این معاوضه از یووه طلب کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403