پلی استیشن 5 بهترین معماری تاریخ کنسول‌های بازی را دارد


پلی استیشن 5 بهترین معماری تاریخ کنسول‌های بازی را دارد

در این هفته بازار اخبار مربوط به سونی و پلی استیشن 5 بسیار داغ خواهد بود و اکنون با خبری بسیار جالب و قابل توجهی روبه رو شده‌ایم. در ادامه مطلب همراه گیم‌شات باشید. جمعه هفته جاری سونی قرار است یک رویداد مختص به نمایش بازی‌های پلی استیشن 5 داشته باشد. همین طور اطلاع داریم که استودیوهای زیادی در سراسر جهان بر روی ساخت عناوین جدید برای این کنسول...

در این هفته بازار اخبار مربوط به سونی و پلی استیشن 5 بسیار داغ خواهد بود و اکنون با خبری بسیار جالب و قابل توجهی روبه رو شده‌ایم. در ادامه مطلب همراه گیم‌شات باشید.

جمعه هفته جاری سونی قرار است یک رویداد مختص به نمایش بازی‌های پلی استیشن 5 داشته باشد. همین طور اطلاع داریم که استودیوهای زیادی در سراسر جهان بر روی ساخت عناوین جدید برای این کنسول کار می‌کنند. اما به نظر می‌رسد که روند توسعه بازی‌ها برای پلی‌استیشن 5 بسیار لذت بخش است.

جف گراب از سایت GamesBeat یکی از اولین افرادی بود که به تاریخ برگزاری رویداد سونی در این هفته اشاره کرده بود. او اکنون اطلاعات جدیدی با ما در میان گذاشته است. بنابر صحبت‌های او توسعه دهندگان مدام در حال تمجید طراحی پلی‌استیشن 5 هستند. او همچنین عنوان کرده است که برخی از استودیو در صحبت با ناشرها مدعی شده‌اند که پلی‌استیشن 5 بهترین معماری تاریخ کنسول‌های بازی را دارد.

شاید کنسول سونی و مایکروسافت از خیلی از جهات شببیه هم باشند و از پردازنده Zen 2 از شروکت AMD و کارت گرافیک RDNA 2 بهره می‌برند. با این وجود دو کنسول کاملا متفاوت از هم محسوب می‌شوند. سونی چندی پیش اعلام کرده بود که سرعت پردازش کنسول جدید آن‌ها 100 برابر بیشتر از پلی‌استیشن 4 است. با این وجود این خود بازی‌ها هستند که برای سونی در اولویت قرار دارند. جیم رایان مدیرعامل سونی چند روی پیش قول ویژگی‌های جدید و متفاوتی را داده بود که تنها بر روی پلی‌استیشن 5 قابل دسترسی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت لیر ترکیه امروز 30 فروردین 1403