امنیت اخلاقی از دغدغه مهم مردم و علما است


امنیت اخلاقی از دغدغه مهم مردم و علما است

جانشین فرمانده ناجا بحث امنیت اخلاقی را از دغدغه‌های مهم و جدی علما، مردم و دلسوزان انقلاب اعلام کرد و گفت: باید بسترهای وقوع جرم در تفرجگاه‌ها و سواحل دریا از بین برود.

سردار قاسم رضایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان اظهار کرد: به لطف خداوند و به یاری مردم با اشراف اطلاعاتی، نیروی انتظامی موثرترین مولفه در امنیت ملی است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی نقش والایی در امنیت ملی دارد و مولفه‌ای موثر در روابط بین‌الملل است، افزود: زیر نظر ولی فقیه بودن و تحت زعامت فرماندهی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) افتخاری بزرگ برای نیروی انتظامی است.

سردار رضایی با اشاره به اینکه طبق نظر سنجی‌ها و ارزیابی‌های صورت گرفته، ناجا هر روز شکوفاتر شده و مورد رضایت همه ملت ایران قرار گرفته، گفت: نیروی انتظامی در معتبرترین نظرسنجی‌ها و ارزیابی‌های صورت گرفته در ارائه خدمات، رضایت مردمی را کسب کرده است.

وی در ادامه مورد تایید بودن مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را سند و مدالی پر افتخار برای نیروی انتظامی قلمداد و تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان یک مجموعه خادم در کشور، امروز سخنگو و پیگیر مطالبات به حق مردم برای تصمیم سازی و قانون گذاری در کشور است.

سردار رضایی، نیروی انتظامی را از مردم و برای مردم اعلام و تصریح کرد: مردمی بودن افتخاری بزرگ برای پلیس ایران اسلامی است.

این مقام ارشد انتظامی کشور با اشاره به اینکه دستگاه‌های مختلف در آرامش کشور نقش دارند، گفت: نیروی انتظامی در گام دوم انقلاب در تلاش است تا مطالبات مردم را به گوش تصمیم گیران برساند.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه یکی از دغدغه‌های مهم مردم را وقوع سرقت عنوان کرد و افزود: در مقوله پیشگیری از وقوع سرقت باید همه سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌ها نقش فعال و گسترده‌ای داشته باشند.

سردار رضایی با بیان اینکه باید برای پیشگیری از وقوع سرقت، برای ساختمان‌های در حال احداث مولفه و تاییدیه حفاظت امنیتی و انتظامی در نظر گرفته شود، تصریح کرد: رعایت مولفه‌های انتظامی و امنیتی برای ساختمان‌های در حال احداث گامی موثر در کاهش وقوع سرقت و پرونده‌های ارجاعی به دستگاه قضائی است.

وی پیشگیری از وقوع سرقت و افزایش احساس امنیت در جامعه را موجب ارتقاء رضایت مردم قلمداد کرد و ادامه داد: باید سهم سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌ها در پیشگیری از وقوع سرقت مشخص شود.

جانشین فرمانده ناجا در پایان بحث امنیت اخلاقی را از دغدغه‌های مهم و جدی علما، مردم و دلسوزان انقلاب اعلام کرد و گفت: باید بسترهای وقوع جرم در تفرجگاه‌ها و سواحل دریا از بین برود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی