مدیران ادارات دولتی در رعایت مسائل بهداشتی سخت گیری کنند


مدیران ادارات دولتی در رعایت مسائل بهداشتی سخت گیری کنند

گروسی با بیان این که متأسفانه برخی از ادارات توجهی به پروتکل های بهداشتی ندارند، تأکید کرد که باید مدیران ادارات دولتی در رعایت مسائل بهداشتی سخت گیری کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمدرضا گروسی» عصر امروز(یکشنبه 11خرداد) در چهلمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با بیان این که همه ما دغدغه سلامتی مردم را داریم، گفت: با توجه به این که همکاران ادارات به صورت کامل در محل کار خود حضور پیدا می‌ کنند تقضاضا این است که مسائل بهداشتی رعایت کامل بشود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم یادآور شد: با توجه به این که به صورت سرزده به برخی ادارات مراجعه کردیم مشاهده شد که در برخی از این ادارات مسائل بهداشتی رعایت نمی شود ولی در مجموع نسبت به گذشته بهتر است.

وی با تأکید بر این که اقشاری که مشکلات زمینه ای دارند باید در محل کار خود بیشتر رعایت کنند، گفت: برخی از مدیران به درستی روی این مسأله سخت گیری می‌کنند، از جمله بانوانی که فرزندان خردسال دارند باید بیشتر مورد توجه قرار گرفته و خودشان نیز مسائل بهداشتی را بیش از دیگران رعایت کنند.

گروسی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: از مراکز آموزشی نیز بازدید داشتیم و به صورت کلی مدیران باید هم برای ثبت نام در سامانه سلامت و هم برای مراقبت های بهداشتی بیش از گذشته توجه و عنایت داشته باشند.

پایان پیام/694

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟