امام خمینی (ره) نمونه برجسته رهبر اسلامی و فریاد بلند استکبارستیزی است


امام خمینی (ره) نمونه برجسته  رهبر اسلامی و فریاد بلند استکبارستیزی است

رشت - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در بیانیه ای ضمن بزرگداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) را شخصیتی یگانه، دست نیافتنی، الگوی کامل یک مسلمان و نمونه برجسته یک رهبر اسلامی و فریاد بلند استکبار ستیزی عنوان کرد.

در این بیانیه که روز یکشنبه به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) منتشر شد، آمده است : تقوا و اخلاص، خرد و معرفت الهی، کلام راه‌ نما و عمل صالح، حلم و متانت، تواضع و هوشیاری، همت بلند و اراده پولادین از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شخصیتی جامع‌ الابعاد و چهره‌ای مانا در اعصار تاریخ ایران بزرگ ساخت که پس از انبیا و اوصیا (ع) با هیچ شخصیتی قابل مقایسه نیست.

در این مطلب تصریح شده است : معمار کبیر انقلاب اسلامی با بهره‌ مندی از ایمان، شجاعت، علم، اخلاص و توکل به حضرت باری‌ تعالی در دوران رونق افکار و اخلاق مادی و حاکمیت هوس‌ های شیطانی و بشری همچو خورشیدی تابان در گیتی درخشید و با پیروزی انقلاب اسلامی به چنان توفیقاتی دست یافت که از سوی تحلیلگران سیاسی جهان به‌ عنوان معجزه قرن معرفی شد.

در این بیانیه عنوان شده که امام (ره) با کوتاه‌ کردن دست استعمارگران از سرزمین‌ های اسلامی، خیال خام و خواب شوم استکبار جهانی را آشفته ساخت و به امپراطوری پوشالی و دروغین شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار، صهیونیسم بین‌الملل و رسانه‌های دروغ‌ پراکن غربی پایان داد.

در ادامه تاکید شده است : معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) به معنای واقعی، دشمن‌ شناس بود و هرگز در شناخت دوستان و دشمنان اشتباه نکرد و از اولین قدم در مسیر الهی خویش، دشمنان اسلام و امت اسلامی را در سخنرانی‌ های رسواگرانه و منبرهای افشاگرانه خود معرفی کرد و تا آخر عمر پربرکت خویش قاطعانه در برابر آنان ایستاد و جهان اسلام را به مبارزه با دشمنان قسم ‌خورده اسلام و قرآن تشویق و ترغیب نمود.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است : امروز هم ملت بزرگ ایران در ادامه مسیر امام (ره) با رهبری داهیانه و پیامبر گونه امام خامنه‌ای و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، ایران اسلامی را برای دومین مرحله خودسازی، جامعه‌ پردازی و تمدن‌ سازی آماده ساخته و در مسیر تحقق آرمان والای انقلاب اسلامی و ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمای حضرت ولی‌عصر (عج) گام بر می دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید