امتحانات در ماکو با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود


امتحانات در ماکو با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

مدیر آموزش و پرورش ماکو گفت: امتحانات پایه های نهم و دوازدهم مدارس ماکو با رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بصورت حضوری برگزار می شود.

نادر بهرامی، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: آموزش بهداشت فردی در بین دانش آموزان در کنترل این بیماری تاثیر بسزایی دارد لذا در قبل و حین برگزاری آزمون ها نیز توجه به این مسئله به دانش آموزان تاکید خواهد شد.

وی در ادامه به فعالیت های دبیرستان شهید مطهری ماکو در بحث تولید ماسک یکبار مصرف اشاره و عنوان کرد: دبیرستان شهید مطهری این شهرستان اقدام به دوخت ماسک کرده است که تولیدات این دبیرستان در بین حوزه های امتحانی شهرستان توزیع می شود.

مدیر آموزش و پرورش ماکو در ادامه با اشاره به اینکه تاریخ ۱۷ خرداد برای شروع امتحانات نهایی پایه دوازدهم، انتخاب شده است، افزود: مدارس هر روز بعد از اتمام آزمون ها گندزدایی و ضدعفونی خواهند شد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل بهداشتی در جهت حفظ سلامت دانش آموزان در شرایط کنونی خاطر نشان کرد: داشتن امکانات کامل ضدعفونی در مدارس، تامین صابون و محلول های ضدعفونی در کنار فاصله گذاری مناسب برای صندلی ها در سالن های امتحانات ضروری است.

بهرامی تاکید کرد: بحث غربالگری و تب سنجی توسط کادر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، انجام خواهد شد تا هم به عنوان کارنامه سلامت در نظر گرفته شود و هم از نگرانی های خانواده ها کاسته شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول