علینژاد به جای دفاع از مردم آمریکا، ایرانی‌ها را به شورش دعوت کرد! +عکس


علینژاد به جای دفاع از مردم آمریکا، ایرانی‌ها را به شورش دعوت کرد! +عکس

مسیح علینژاد که خود را فعال حقوق بشر می‌خواند به جای حمایت از مردم آمریکا و تقبیح خشونت پلیس و دولت آمریکا، ایرانی‌ها را به شورش دعوت کرد!

به گزارش جام نیوز، مسیح علینژاد، کارمند وزارت خارجه آمریکا با اشاره به به آتش کشیده شدن اتومبیل‌های پلیس آمریکا از سوی معترضان به نژادپرستی در این کشور، آرزو کرد که کاش این تصاویر را در ایران هم می‌دید!

علینژاد که به بهانه حمایت از حقوق زنان و فعالیت مدنی، شروع به کار کرد، مدتی است نقاب از چهره برداشته و تلاش می‌کند تا خیابان‌های ایران را همچون خیابان‌های این روزهای آمریکا مملو از آتش و خون کند.

اما آنچه کارمند وزارت خارجه آمریکا پنهان کرده، علت به آتش کشیده شدن ماشین های پلیس از سوی معترضان به نژادپرستی در آمریکاست؛ علینژاد اشاره نکرده که پس از زیر گرفته شدن معترضان بی سلاح و آرام از سوی پلیس آمریکا با ماشین، مردم برای دفاع از خود مجبور به این اقدامات شده اند.

علی علیزاده، کارشناس شبکه‌های ماهواره ای هم در توئیتی به این موضوع اشاره کرد.

علیزاده نوشت " مسیح علینژاد دیروز در تنها واکنشش به ۴روز شورش گسترده گفت به آمریکا «غبطه میخورم». از علینژاد کارمند رسمی دولت آمریکا با حقوق سالی ۱۱۰هزار دلار بپرسید دقیقا به چه چیز تصاویر زیر غبطه میخورد و چرا اجازه ندارد این تصاویر را در توییتر/اینستا و برنامه تبلت بازنشر کند؟"

علینژاد به جای دفاع از مردم آمریکا، ایرانی‌ها را به شورش دعوت کرد! +عکس

106

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش