پشت پرده عکس و فیلم های مرگ حیوانات در آتش سوزی خائیز !


پشت پرده عکس و فیلم های مرگ حیوانات در آتش سوزی خائیز !

حوادث رکنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه با اشاره به انتشاری کلیپی در فضای مجازی مبنی بر آتش گرفتن پرندگان، جانوران و حیات وحش در آتش سوزی اخیر کوه خائیز تصریح کرد: کلیپ‌های منتشر شده کذب بوده و مربوط به کوه خائیز و این منطقه نیست.

پشت پرده عکس و فیلم های مرگ حیوانات در آتش سوزی خائیز !

پشت پرده عکس و فیلم های مرگ حیوانات در آتش سوزی خائیز !

به گزارش گروه حوادث رکنا، عبدالله سعادتیان کلیپ‌های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر آتش گرفتن پرندگان، جانوران و حیات وحش در کوه خائیز را تکذیب کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: متاسفانه با سهل انگاری عوامل مربوطه، دامنه آتش گسترش یافت و به حوزه شهرستان کهگیلویه هم سرایت کرد.

سعادتیان افزود: در این راستا جلسه فوق العاده شورای تأمین شهرستان کهگیلویه در منطقه کوه خائیز برگزار شد.

حضور مردم در اطفاء حریق

وی از حضور مردم و مسئولان اداری در عملیات اطفاء حریق قدردانی کرد و گفت: تمامی مدیران و ادارات و نهاد‌ها مکلف به همکاری جهت مهار آتش شدند و هیچ دستگاهی در این امر سهل انگاری نکرده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه، افزود: با اعزام چندین فروند بالگرد آب پاش، آتش دیروز مهار شد.

سعادتیان تصریح کرد: کلیپ‌هایی که در فضای مجازی مبنی بر آتش گرفتن پرندگان و جانوران و حیات وحش پخش شده، کذب است و اصلاً مربوط به کوه خائیز و این منطقه نیست.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه در ادامه گفت: شب گذشته مجدداً از سمت بهبهان قسمت دیگری از کوه آتش گرفته که مسئولین و مردم شهرستان کهگیلویه و چندین فروند هلی کوپتر آب پاش در حال مهار آن هستند.

گفتنی است، کوه خائیز حد فاصل استان کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان مرز بین این استان با خوزستان که ضلع جنوبی آن به سمت شهرستان بهبهان و شمال آن در شهرستان کهگیلویه است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو