تصادف هولناک پژو 405 در بزرگراه تندگویان / راننده زنده ماند


حوادث رکنا: حمله عصبی به راننده پژو 405 در اتوبان تندگویان صحنه تصادف عجیبی را رقم زد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "احسان مومنی"گفت: ساعت 22:30 شب گذشته تصادف چند خودروی سواری در بزرگراه تندگویان مسیر شمال به جنوب به مرکز فوریت های پلیسی اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله تیمی از کارشناسان تصادف پلیس راهور به همراه عوامل امدادی به نشانی محل تصادف حاضر شد،گفت: بررسی اولیه نشان از این داشت ، راننده خودروی پژو 405 در حال عبور در بزرگراه تندگویان، دچار حمله عصبی شده و به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و از مسیر منحرف می شود.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور گفت: سواری پژو پس از انحراف از مسیر، در اثر برخورد با سواری وانت پارک شده در حاشیه بزرگراه واژگون می شود و سپس با دکه روزنامه فروشی و سواری سمند برخورد می کند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه این حادثه دو مجروح بر جای گذاشت ، گفت: مصدومان حادثه به کمک نیروهای امدادی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی در پایان به رانندگان توصیه کرد: پیش از رانندگی از سلامت کامل خود مطوئن شده و در صورت دارا بودن بیماری هایی که موجب حمله های عصبی و از بین رفتن سطح هوشیاری می از رانندگی جدا خودداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر