تقدیر رئیس کمیته امداد از مردم در رزمایش ایران همدل


تقدیر رئیس کمیته امداد از مردم در رزمایش ایران همدل

رئیس کمیته امداد در پیامی از همراهی مردم نیکوکار و نهاد‌های انقلابی در ماه رمضان و رزمایش عظیم ایران همدل تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر رئیس کمیته امداد از مردم در رزمایش ایران همدلبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، متن پیام تقدیر و تشکر سیدمرتضی بختیاری از مردم نیکوکار ایران اسلامی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَیُطْعِمُونَ الطَّعَامَ عَلَی حُبِّهِ مِسْکِینًا وَیَتِیمًا وَأَسِیرًا
سلام و درود بر هموطنان نیکوکار و خیر ایران اسلامی
ماه مبارک و پر فضیلت رمضان بار دیگر میزبان نوعدوستی و مهربانی ایرانیان بود. هموطنان نیکوکار در ماه اکرام و انفاق و احسان، حماسه‌ای دیگر از جنس کرامت و مهرورزی آفریدند و با دستان گشاده و روی باز خویش مهربانی و نوعدوستی را به جهانیان آموختند.
در شرایطی که جهان درگیر بحران کرونا و آثار و تبعات اقتصادی و اجتماعی آن بوده و وضعیت معیشتی در سراسر گیتی را با سختی مواجه کرده است، ایرانیان عزیز با درانداختن طرح و نقشی نو، نیکوکاری را در قالبی جدید به منصه ظهور و بروز گذاشته و همچون همیشه یاری‌گر نیازمندان و محرومان جامعه این ولی نعمتان و صاحبان اصلی نظام و انقلاب بودند.
رمضان امسال علاوه بر برنامه‌های همیشگی در حوزه‌های اکرام ایتام و دستگیری از نیازمندان، با اجرای رزمایش ملی ایران همدل و طرح اطعام مهدوی همراه شد که در تبعیت و لبیک به فرامین و اوامر رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی معظم له در نیمه شعبان مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه اجرایی شد.
طبخ و توزیع بیش از ۱۰ میلیون غذای گرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ارزش ریالی بیش از ۱۴۹ میلیارد تومان در ۱۸۱۲ آشپزخانه و با حضور بیش از ۱۰۰ هزار نیروی افتخاری، توزیع حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بسته مواد غذایی به ارزش ریالی بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان در مناطقی که امکان توزیع غذای گرم فراهم نبوده است، بخشی از دستاورد‌های مهم و برجسته این حرکت انقلابی هموطنان عزیز بود.
اینجانب از طرف خود و کلیه امدادگران به عنوان خادم محرومان در نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) بر خود فرض می‌دانم، ضمن تقدیر خاضعانه از حضور آگاهانه و کریمانه شما مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، از همکاری و تعامل گسترده مجموعه نهاد‌های انقلابی و دستگاه‌های اجرایی از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، نمایندگان محترم ولی فقیه در استان‌ها و ائمه محترم جمعه و جماعات، سازمان بسیج مستضعفین، آستان قدس رضوی (ع)، آستانه مقدسه حضرت معصومه (س)، آستان حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ)، آستان مقدس مسجد جمکران، گروه‌های جهادی، موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری، وزارتخانه‌ها و ... کمال تشکر را داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !