بهبود 4 هزار بیمار کرونایی در لرستان / 162 نفر فوت کردند


بهبود 4 هزار بیمار کرونایی در لرستان / 162 نفر فوت کردند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان این‌که تعداد 25 نفر مبتلا به کووید 19 در مراکز درمانی لرستان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند، گفت: از ابتدا تاکنون تعداد چهار هزار و 85 نفر که در لرستان مبتلا به کرونا بوده‌اند پس‌از درمان به بهبودی کامل دست یافته‌اند.

بهبود 4 هزار بیمار کرونایی در لرستان / 162 نفر فوت کردندبه گزارش ایکنا از لرستان، محمدرضا نیکبخت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ظهر امروز یک‎شنبه، یازدهم خرداد در جمع خبرنگاران، گفت: از 502 نمونه ارسالی در طی بیست و چهار ساعت گذشته به آزمایشگاه‌های مرجع استان تعداد 91 نفر به آمار مبتلایان به کووید 19 در لرستان اضافه شده است.

وی با بیان این‌که از ابتدا تاکنون تعداد 162 نفر از هم‌استانی‌ها به‌علت کووید 19 جان باخته‌اند، افزود: تاکنون 25 هزار و 189 نمونه از بیماران مشکوک به کووید 19 در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که تعداد 22 هزار و 383 نمونه پاسخ داده شده که از این تعداد چهار هزار و 272 مورد مثبت و تعداد 18 هزار و 111 نمونه منفی اعلام شده است.

نیکبخت با بیان این‌که تعداد 25 نفر مبتلا به کووید 19 در مراکز درمانی استان لرستان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند، ادامه داد: از ابتدا تاکنون تعداد چهار هزار و 85 نفر که در لرستان مبتلا به کووید 19 بوده‌اند پس‌از درمان به بهبودی کامل دست یافته‌اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق