ارسال پیامک تکمیل مدارک طرح اقدام ملی تولید مسکن به ترتیب حروف الفبا


ارسال پیامک تکمیل مدارک طرح اقدام ملی تولید مسکن به ترتیب حروف الفبا

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پیامک تکمیل مدارک برای واجدان شرایط طرح اقدام ملی تولید مسکن به ترتیب حروف الفبا ارسال می‌شود.

سعید شاهین‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله نخست ثبت‌نام طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان زنجان، بیش از ۱۰ هزار و ۲۰۰ نفر و در شهر زنجان ۹۰۰۰ نفر در سامانه ثبت‌نام کردند که با پایش متقاضیان شهر زنجان، ۳۷۰۰ نفر واجد شرایط این طرح شناخته شدند.

وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست، ۵۳۰۰ نفر ریزش پیدا کردند، عنوان کرد: برخی از این افراد اعتراض خود را در سامانه ثبت کردند که با بررسی مدارک، ۲۰۰۰ نفر از آن‌ها به چرخه بازگشتند و در حال حاضر از مجموع افراد دارای واحد شرایط، ۲۰۲۳ نفر تأیید نهایی شدند.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: تاکنون حدود ۲۰۰۰ نفر پیامک تکمیل مدارک را دریافت کردند. ۱۰۰۰ نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند و ۱۰۰۰ نفر دیگر هم در حال معرفی به بانک برای پرداخت مبلغ ۴۰ میلیون تومان هستند.

این مسئول یادآور شد: در مرحله دوم ثبت‌نام که در اسفندماه برگزار شد نیز بیش از ۱۵ هزار نفر در سامانه طرح اقدام ملی تولید مسکن نام‌نویسی کردند که با پایش متقاضیان و در صورت واجد شرایط بودن، به ترتیب حروف الفبا پیامک بارگذاری مدارک برای آن‌ها ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زمین‌هایی در نقاط مختلف برای ساخت واحدهای مسکونی شناسایی شده است، بیان کرد: در حال حاضر عملیات ساخت و پی‌کنی در شرق و غرب زنجان آغاز شده است و در شهرستان‌هایی که زمین مناسب در اختیار نبود نیز رایزنی‌هایی با شهرداری‌ها برای تأمین زمین انجام شده است.

شاهین‌فر در مورد مشکلاتی که برای تأمین زیرساخت‌ها در زمین ۷۳ هکتاری وجود داشت، خاطرنشان کرد: در مورد تأمین برق و گاز مشکل خاصی وجود ندارد و در خصوص تأمین آب آشامیدنی نیز مذاکراتی با شرکت آب و فاضلاب انجام شده که در کمتر از یک سال شبکه آب ایجاد شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی