نیروی انتظامی با وجود تحریم ها از مواضع خود دست نخواهد کشید


نیروی انتظامی با وجود تحریم ها از مواضع خود دست نخواهد کشید

حجت الاسلام ادیانی گفت: ولت آمریکا گمان می کرد که با تحریم، نیروی انتظامی از مواضع خود عقب نشینی خواهد کرد که در واقعیت این چنین نبود و نیروی انتظامی با شدت بیشتری اهداف خود را پیش خواهد برد و در مسیر خود استوار گام برخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام و المسلمین «سید علیرضا ادیانی» در حاشیه مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: آمریکایی ها از همان اول انقلاب مانند بنی امیه اقدام به خرابکاری و اجرای نقشه های شوم خود می کردند.

وی افزود: دشمن همیشه دشمن است اگر در میدانی مغلوب شد در صدد تجهیز و آمادگی خود بر می آید تا در زمان مناسب ضربه خود را وارد کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه به تعبیر امام خمینی (ره) روحانی، خدمتگزار دین است تصریح کرد: در نظام اسلامی شخص حکومت نمی کند بلکه قانون اسلام حکومت می کند.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی با اشاره به اینکه دموکراسی متن دین اسلام است و اسلام دموکراسی را از غربی ها قرض نگرفته، گفت: اعتقاد امام خمینی (ره) ایجاد جمهوری اسلامی مبتنی بر نظریه ولایت فقیه بود و به معنای واقعی ایشان شرق و غرب را به چالش کشید.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با اشاره به ویژگی های فردی و شخصیتی امام خمینی (ره) اظهار کرد: یکی از ویژگی های امام راحل این بود که به امدادهای الهی باور داشت؛ امام به معنای واقعی عبد خدا بود و به معنای واقعی طلبه پرورش می داد.

وی افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) کار سازمان عقیدتی سیاسی ناجا این است که دل های رمیده را با خدا آشنا کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به تحریم خصمانه آمریکا علیه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر دولت آمریکا چنین اقدامی را انجام نمی داد جای تعجب داشت، چرا که ناجا در حادثه آبان ماه خوش درخشید و در انجام ماموریت های خود به خوبی عمل کرد و در مسیر جهادی و انقلابی در حال جانفشانی است و به دشمن اجازه نخواهد داد که در این مسیر خدشه ای وارد کند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی افزود: هر جایی که لازم باشد نیروی انتظامی اقتدار خود را به رخ اراذل و اوباش و خائنان خواهد کشید و آن زمان است که به خائنان برای فرار از پلیس به دنبال سوراخ موش خواهند رفت.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا یک نیروی جهادی است و اکنون در راه تبدیل شدن به یک نیروی انقلابی است، خاطر نشان کرد: در عرصه داخلی پلیس نشان داد که در کنار مردم نقش موثری دارد و در عملیات ها و ماموریت ها به خوبی تعهد خود را نسبت به مردم نشان داده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: دولت آمریکا گمان می کرد که با تحریم، نیروی انتظامی از مواضع خود عقب نشینی خواهد کرد که در واقعیت این چنین نبود و نیروی انتظامی با شدت بیشتری اهداف خود را پیش خواهد برد و در مسیر خود استوار گام برخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در این جلسه از زحمات سردار «هوشنگ ایرجی» که در سمت معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ناجا سال ها تلاش مضاعف داشت تشکر و طی حکمی وی را به عنوان مشاور در سازمان عقیدتی سیاسی ناجا معرفی کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه سردار «محمدابراهیم ساور» به عنوان معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ناجا انتخاب شده است اظهار داشت: در ادامه مسیر برای ایشان توفیق روزافزون را از درگاه الهی مسئلت می نمایم.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی با بیان ایجاد 6 مرکز آموزشی در سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: امروزه در هر کلانتری و پاسگاه پرسنل ناجا بایستی یک هفته دوره عقیدتی را سپری کنند که کلاس های مبانی اندیشه اسلامی را با حضور دانشجویان آغار کرده و در این رابطه مربیانی تربیت کردیم تا در این مسیر ما را همیاری کند.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین ادیانی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بایستی از یک نهاد اداری به یک سازمان محتوایی تبدیل شود.

پایان پیام/55

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟