پرداخت کمک بلاعوض و تسهیلات قرض الحسنه به کشاورزان خسارت دیده قیر و کارزین


پرداخت کمک بلاعوض و تسهیلات قرض الحسنه به کشاورزان خسارت دیده قیر و کارزین

همتی گفت: باغداران خسارت دیده از سیل سال گذشته در قیر و کارزین که وضعیت آنها مورد تایید قرار گرفته است به ازای هر هکتار باغ مثمر، 25 میلیون ریال کمک بلاعوض و 25 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی همتی»، امروز (شنبه 11 خرداد) از پرداخت خسارت سیل به بخش کشاورزی قیر و کارزین خبر داد و به خبرنگاران گفت: بیش از 191 میلیارد ریال بابت خسارت سیل 98 به این حوزه پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی قیر و کارزین افزود: در مجوع 289 میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارت ناشی از این سیل به بخش کشاورزی قیر و کارزین اختصاص داده شده است.

وی اضافه کرد: از این میان، 144 میلیارد و 764 میلیون ریال، شامل کمک های بلاعوض و بیش از 144 میلیارد ریال نیز به صورت تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد بوده است.

همتی با ابراز خرسندی از پیشتاز بودن قیر و کارزین در فارس در پرداخت این کمک ها، بیان کرد: دستور پرداخت یک هزار و 395 فقره درخواست کشاورزان خسارت دیده پس از بارگذاری در سامانه جامع «امداد و بازسازی دولت»، صادر شده است.

وی اعلام کرد: باغداران خسارت دیده از سیل سال گذشته در قیر و کارزین که وضعیت آنها مورد تایید قرار گرفته است به ازای هر هکتار باغ مثمر، 25 میلیون ریال کمک بلاعوض و 25 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه دریافت خواهند کرد.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری