گاز اشک آور پلیس مینیاپولیس، خبرنگار روس را مجروح کرد


گاز اشک آور پلیس مینیاپولیس، خبرنگار روس را مجروح کرد

پلیس مینیاپولیس عمداً از گاز اشک آور علیه خبرنگاران در تظاهرات ها و از جمله علیه خبرنگار ریا نوواستی میخاییل تورگیف نیز استفاده کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در منطقه تظاهرات ها و بی نظمی ها گروه فیلمبرداری VICE شامل ۴ نفر و خبرنگار در نزدیکی پمپ بنزین بودند. ابتدا به آنها اجازه دادند که فقط در همان محل بمانند اما بعدش پلیس و گارد ویژه زنجیرها را برداشته و رفتند.

اما ناگهان مینی بوسی شامل پلیس به سمت آنها گلوله های پلاستیکی پرتاب کرد. چند دقیقه بعد پلیس متوجه شد که تیراندازی تمام شده و پلیس از آنها خواست که محل را ترک کنند.

خبرنگار روسیه در طرف دیگر ماشین بود و مدارک خود را به پلیس نشان داد. اما در این زمان پلیس دیگری آمد و اسپری اشک آور را به سمت صورت او شلیک کرد.

بی نظمی ها در مینیاپولیس و برخی شهرهای دیگر پس از کشته شدن آمریکایی سیاپوست جرج فلوید به دست پلیس اتفاق افتاد. در اینترنت فیلمی منتشر شد که در آن پلیس پاهایش را روی گردن فلوید گذاشته است و به او اجازه نفس کشیدن نمی دهد. او در این فیلم بارها می گوید که نمی تواند نفس بکشد. پس از مرگ وی تظاهرات ها برای اخراج چهار پلیس آغاز شد یکی از آنها به قتل به خاطر بی احتیاطی متهم شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در