مدیرکل ورزش و جوانان زنجان: فاصله‌گذاری اجتماعی در ورزش جدی گرفته شود


مدیرکل ورزش و جوانان زنجان: فاصله‌گذاری اجتماعی در ورزش جدی گرفته شود

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در حوزه ورزش باید جدی گرفته شود.

علی خلیلی روز شنبه در مجمع انتخابات هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان و با حضور رضا زارعی، رییس فدراسیون کوهنوردی، حمید آسیابان رییس کمیته امور استان‌های این فدراسیون، برگزار شد، افزود: به علت شیوع ویروس کرونا، کلیه فعالیت های ورزشی در باشگاه ها و اماکن ورزشی دولتی و خصوصی، قریب چند ماه به حالت تعطیل درآمد اما در حال حاضر این استان که در شرایط زرد قرار دارد بنابراین فقط رشته های انفرادی و کم برخورد با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه رشته های پربرخورد از جمله کشتی، بوکس و ورزش های رزمی دیگر، مجاز به فعالیت نیستند، ابراز امیدواری کرد، با نظر مساعد فدراسیون ها، این استان بتواند میزبانی مسابقات رشته های مجاز به فعالیت در شرایط کنونی را بر عهده بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به سطح فعالیت ورزش کوهنوردی و صعودهای ورزشی این استان اشاره کرد و گفت: با انتخاب رییس هیات جدید به حتم شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این رشته ورزشی در سطح این استان خواهیم شد.

خلیلی، توجه هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان به کلیه شهرستان ها را ضروری خواند و افزود: باید با تعامل و همدلی بیشتری زمینه را برای رشد و ارتقاء این رشته ورزشی زنجان فراهم کرد و ورزشکارانی شایسته و توانمندتر تربیت کرد.

وی با بیان اینکه روئسای هیات‌های ورزشی، وظیفه سنگینی بر دوش دارند و باید به درستی به آن عمل شود، اظهار داشت: باید از تجربیات ارزنده پیشکسوتان، مربیان و داوران در جهت رشد و تعالی رشته های ورزشی مختلف بهره بیشتری گرفته شود که این از ضروریات است.

خلیلی تصریح کرد: توجه به ورزشکاران و مقوله مهم استعدادیابی و همچنین آموزش در سطوح مختلف داوری و مربیگری، امری ضروری است و هر قدر به لحاظ علمی پیشرفت کنیم به حتم در رشد و توسعه نیز تاثیرگذار خواهد شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: کوهنوردی و صعودهای ورزشی این استان جزو رشته هایی است که حرف برای گفتن در میادین ورزشی دارد.

محمدعلی حمزه پور با بیان اینکه سنگنوردی زنجان شاید نماد سنگنوردی کشور باشد، افزود: این رشته ورزشی زنجان از تجهیزات و زیرساخت های خوبی برخوردار است و قهرمانان بسیار خوب و توانمندی را تربیت و تحویل جامعه ورزش کشور داده است.

وی با بیان اینکه هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان، اهمیت خاصی برای این اداره کل و فدراسیون این رشته ورزشی دارد، اظهار داشت: این رشته ورزشی زنجان روز به روز به سمت رشد و تعالی گام بر می دارد که این روند باید تداوم یابد.

حمید رکابی با کسب ۱۴ رای از ۱۶ رای ماخوذه برای مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان انتخاب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی