زنجانی‌ها 2 میلیارد و 480 میلیون تومان در جشن گلریزان کمک کردند


زنجانی‌ها 2 میلیارد و 480 میلیون تومان در جشن گلریزان کمک کردند

زنجان- ایرنا- مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان گفت: خیرین و مردم نیکوکار این استان در طی ماه مبارک رمضان، مبلغ 2 میلیارد و 480 میلیون تومان در قالب جشن گلریزان به ستاد دیه استان، کمک نقدی کردند.

علاءالدین کریمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان، ۴۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

وی با قدردانی از مشارکت مردم نیکوکار و خیرین استان زنجان، اظهار داشت: به‌رغم غیرحضوری بودن جشن گلریزان، مشارکت بسیار خوبی در این امر خداپسندانه صورت گرفت.

کریمی خاطرنشان کرد: تا کنون و در مرحله اول ۲۲ زندانی جرایم مالی غیرعمد از زندان‌های استان زنجان آزاد شده اند و شرایط بقیه زندانیان در حال بررسی است.

وی ادامه داد: این زندانیان نیز پس از بررسی شرایط در مراحل بعدی و به ترتیب از پایین‌ترین رقم جریمه، آزاد خواهند شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان گفت: جشن گلریزان و کمک به آزادی زندانیان، مختص ماه مبارک رمضان نیست و در طی سال نیز ادامه دارد و ستاد دیه در تمام ایام سال، آماده دریافت کمک‌های خیرین و مردم نیکوکار است.

وی تصریح کرد: با توجه به کمک‌های خیرین، هیچ یک از زندانیان محکوم جرایم مالی ۲۰ میلیون و کمتر در زندان‌ها نخواهد ماند و همه آن‌ها آزاد خواهند شد.

کریمی اظهار داشت: مردم نوع‌دوست و خیران استان زنجان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۰۲۲۴۱۳۷۳۹۷۰۰۶ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۳۶۲۶ به نام ستاد دیه استان زنجان واریز کنند.

وی با بیان اینکه آمار ورودی زندانیان جرایم مالی غیرعمد، شناور است، خاطرنشان کرد: امسال ۱۱۱ نفر از محکومان جرایم مالی غیرعمد این استان در جشن گلریزان، منتظر کمک‌های خیران برای رهایی و آزادی از زندان و بازگشت به آغوش گرم خانواده بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی