ثبت‌نام مسابقات قرآن در زنجان تا 16 خرداد ادامه دارد


ثبت‌نام مسابقات قرآن در زنجان تا 16 خرداد ادامه دارد

زنجان - ایرنا - مسؤول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: ثبت‌نام برای مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در این استان تا 16 خرداد جاری ادامه دارد.

حجت‌الاسلام اسماعیل مرادخانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم می توانند از طریق سایت www.my.oghaf.ir ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: این مسابقات در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، دعاخوانی، تواشیح و مدیحه‌سرایی و تفسیر عمومی قرآن در رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود.

مسوول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از افزایش جوایز مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در این استان خبر داد و گفت: همه ساله به سه نفر از برگزیدگان هر بخش در این مسابقات جوایز تعلق می‌گرفت که امسال به پنج نفر افزایش یافته و جوایز رشته تفسیر نیز در مرحله شهرستانی برای ۱۰ نفر پیش‌بینی شده است.

حجت‌الاسلام مرادخانی هدف از برگزاری مسابقات قرآن را جذب مخاطبان به فعالیت قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: سال گذشته ۳۹۲ نفر در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در استان زنجان شرکت کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی