تحریم نیروی انتظامی نشانه و شاخص خوبی برای حقانیت این نیرو است


تحریم نیروی انتظامی   نشانه و شاخص خوبی برای حقانیت این نیرو است

آیت الله حسینی تحریم نیروی انتظامی را نشانه و شاخص خوبی برای حقانیت نیروی انتظامی دانست و گفت: نیروی انتظامی در خدمت انقلاب، نظام و مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» صبح امروز (11 خرداد) در دیدار نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی کشور، ضمن تقدیر و تشکر از حضور این مسئول در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: وظیفه نماینده ولی فقیه حمایت از همه بخش ها و ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران برای توسعه و پیشرفت است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استان ظرفیت های ارزشمندی در همه زمینه ها دارد، گفت: گاهی اوقات ظرفیت ها و استعدادها بالا ولی رشد بسیار کم است.

وی در ادامه، نیروی انتظامی را دارای جایگاهی حساس، حیاتی و امنیتی برای کشور و مرتبط با مردم و نظام دانست و اضافه کرد: این نیرو کارآیی خود را در فتنه ها، شورش ها و اغتشاش ها نشان داده است.

آیت الله حسینی با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی امنیت مردم است، یادآور شد: دشمنان با راه اندازی توطئه ها و فتنه ها در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب و نظام هستند و یکی از قشرهایی که در برابر این توطئه ها ایستادگی و آنها را خنثی می کرد، نیروی انتظامی بود.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان سرباز ولایت میدان داری می کند، گفت: امروز به دلیل تقابل این نیرو با توطئه، اغتشاش، تقابل با استکبار و منافقین آمریکا عصبانی شده و نیروی انتظامی را تحریم کرد.

وی این کار را نشانه و شاخص خوبی برای حقانیت نیروی انتظامی دانست و گفت: نیروی انتظامی در خدمت انقلاب، نظام و مردم است.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه کار برخورد با جرم و ایجاد امنیت برای کشور مهم است، اضافه کرد: نیروی انتظامی نقش مهم و ارزشمندی در ایجاد امنیت برای آحاد افراد جامعه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مدیریت درست نیروی انتظامی در فعالیت ها اثر مثبت و خدای ناکرده سهل انگاری نیز اثر منفی در جامعه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: اگر نیروی انتظامی بخواهد در کارهای و فعالیت ها موفق عمل کند، باید کار فرهنگی بر روی آنها انجام شود.

آیت الله حسینی تغذیه فکری، فرهنگی و اخلاقی را یک ضرورت برای پرسنل نیروی انتظامی دانست و ادامه داد: اگر نیروی انتظامی اخلاقی و خودساخته نباشد، نمی تواند در برابر مشکلات و مسئولیت ها مقاوم عمل کند.

امام جمعه یاسوج تاکید کرد: نیروی انتظامی احتیاج به روحیه انقلابی، اخلاقی و معنوی دارد که با حضور روحانیون اعزامی نیروی انتظامی به مناطق مختلف کشور، می توان این روحیه را تقویت کرد.

وی گفت: با توجه به حساسیت کار نیروی انتظامی، روحانی فعال در این مجموعه باید قوی، سرزنده، خودساخته و برنامه ریز باشد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد