لرستان نیازمند تحول مکانیسم مدیریتی است


لرستان نیازمند تحول مکانیسم مدیریتی است

بروجرد – ایرنا – نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید شاهد تحول مکانیسم مدیریتی در استان باشیم و مدیران ما باید به مردم پاسخگو باشند.

فاطمه مقصودی روز شنبه در آیین بهره‌برداری از پل شهدای دانش آموز بروجرد با اشاره به روند طولانی شدن برخی از پروژه ها افزود: باید برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که یا پروژه ای شروع نشود و یا اگر اجرا می شود با نظارت استاندار و نمایندگان باشد تا در یک فاصله زمانی مشخص تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به این که همدلی در مجلس یازدهم موج می زند گفت: جوانان جهادی در این دوره مجلس شورای اسلامی با کسب اکثریت آراء راهی مجلس شدند.

مقصودی بیان کرد: کار نمایندگان مجلس، نظارت بر اجرای قانون است و مصوباتی وجود دارند که اجرا نشده اند در حالی که باید مصوبات به بهترین شکل اجرا شوند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید شاهد تحول مکانیسم مدیریتی در استان باشیم و مدیران ما باید به مردم پاسخگو باشند.

وی با اشاره به وضعیت جاده بروجرد اشترینان اظهار داشت: جاده بروجرد اشترینان فاقد روشنایی است و مشکلاتی دارد که ورودی استان لرستان از سمت اشترینان است و ساماندهی در این بخش ضروری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان