روحیه جهادی شرط لازم برای اجرای فعالیت‌ها است


روحیه جهادی شرط لازم برای اجرای فعالیت‌ها است

بروجرد - ایرنا - نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: روحیه جهادی و اقدام عملی لازمه و عامل اصلی رسیدن به نتیجه مطلوب در تمام فعالیت‌ها و اقدامات است.

عباس گودرزی عصر شنبه در مراسم بهره برداری از پل شهدای دانش آموز بروجرد افزود: پروژه پل شهدای دانش آموز ابتدا در اختیار شهرداری بود اما با توجه به وضعیت مالی نامطلوب این دستگاه خدمات رسان شهری این پروژه به راهداری واگذاری شد.

وی اضافه کرد: ما فقط پیگیری های لازم را انجام دادیم و اجرای کارها توسط دستگاه های اجرایی صورت گرفت اما پیگیری در کنار روحیه جهادی موثر است.

گودرزی با اشاره به بهره برداری از پروژه های نیمه تمام طی سال های اخیر بیان کرد: با پیگیری های صورت گرفته بیمارستان آیت الله بروجردی(ره) پس از سالها افتتاح شد و یک دستگاه ام آر آی نیز تهیه و برای ارائه خدمات به بیماران به این مرکز درمانی اختصاص یافت.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پروژه بیمارستان کوثر از ۶ هزار متر به ۲۰ هزار متر مربع با تمام استانداردهای لازم در حال توسعه است و در کنار این پروژه ها، کارخانه خوراک کودک که سالها مسکوت مانده بود که برنامه ریزی لازم برای این پروژه انجام شد و این امادگی وجود دارد که به عنوان بزرگترین کارخانه شیرخشک ایران فعالیت خود را ادامه دهد.

وی ادامه داد: برای گلخانه ۳۰ هکتاری نیز ۶۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده تا مراحل بعدی کار با سرعت اجرا شود.

گودرزی با اشاره به پروژه راه آهن بروجرد اضافه کرد: راه آهن بروجرد فقط روی کاغذ بود و ردیف اعتبار ملی نداشت که طی ۲ سال گذشته پیگیری های زیادی برای این طرح صورت گرفت و امروز راه آهن دورود - بروجرد - ملایر ردیف اعتباری اختصاصی دارد.

نماینده مردم بروجرد در مجلی شورای اسلامی اضافه کرد: امروز پس از سالها این پروژه ای افتتاح شده اما متاسفانه وضعیت زیر پل شایسته نبود که ضروری است این نکات لحاظ شود و هر کاری باید کامل مورد توجه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس