اهتمام ویژه پلیس بین الملل ناجا به تعامل با رسانه ملی


اهتمام ویژه پلیس بین الملل ناجا به تعامل با رسانه ملی

رئیس پلیس بین الملل ناجا از لزوم اهتمام ویژه پلیس بین الملل ناجا به تعامل با رسانه ملی در راستای انعکاس اخبار بین المللی پلیس خبر داد.

اهتمام ویژه پلیس بین الملل ناجا به تعامل با رسانه ملیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "هادی شیرزاد" در دیدار با دکتر "علی فهیم دانش" مشاور رئیس سازمان و مدیرکل امور بین الملل سازمان صدا و سیما، از حسن نیت رسانه ملی در منعکس کردن ماموریت‌ها و اقدامات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل به ویژه پلیس بین الملل ناجا تشکر و قدر‌دانی کرد.
وی تاکید کرد: فرمانده ناجا اهتمام ویژه‌ای به موضوع اطلاع رسانی و تعامل با رسانه ملی در تمام حوزه‌های ماموریتی ناجا دارد.
رسانه ملی در راستای اطلاع رسانی درست بازوی قدرتمند ناجاست
علی فهیم دانش نیز در ادامه این دیدار با اشاره به عملکرد خوب پلیس در زمینه دستگیری متهم بین المللی، به ویژه مورد اخیر با نام مستعار "الکس" توسط پلیس بین الملل ناجا و استرداد آن به کشور اظهار داشت: این اقدام پلیس بین الملل ناجا بازتاب مثبتی در رسانه‌های بین الملل به ویژه رسانه‌های غربی داشته است.
وی افزود: رسانه ملی آمادگی دارد تا در راستای آگاه سازی و اطلاع رسانی سازنده به هموطنان داخل و خارج از کشور در خصوص قوانین مجرمانه کشورها، بازوی قدرتمند ناجا باشد و در زمینه اطلاع رسانی موثر از شبکه‌های داخلی و برون مرزی با پلیس بین الملل مشارکت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را رسوای عالم کرد