60 فیلم قصه‌گویی مجازی به‌ کانون پرورش کودکان زنجان ارسال شد


60 فیلم قصه‌گویی مجازی به‌ کانون پرورش کودکان زنجان ارسال شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: با انتشار فراخوان قصه‌گویی مجازی ویژه ماه مبارک رمضان با عنوان مهمانی نور 60 اثر فیلم قصه‌گویی به دبیرخانه استانی ارسال شد.

علیرضا نوری روز شنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا افزود: در جریان برگزاری نخستین مسابقه قصه‌گویی مجازی با عنوان "مهمانی نور" که ویژه‌ ماه مبارک رمضان با موضوع فراخوان همدلی، مهربانی، خاطرات ماه مبارک رمضان در حال انجام است تاکنون فیلم‌هایی در این خصوص دریافت شده است.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را توسعه و ترویج فرهنگ قصه گویی به عنوان یکی از ابزارهای تربیتی و تعمیق باورهای دینی در مخاطبان اعلام کرد و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شرایط خاص کشور بنا به وظایف سازمانی خود برای ایجاد نشاط در این ایام قدمی برداشته باشد.

این مسؤول ادامه داد: تمامی رده‌های سنی اعم از کودک و نوجوان و بزرگسال می‌توانند در این مسابقه شرکت کرده شرکت کنندگان این فراخوان با شعار"آینده ساختنی است" فرصت دارند آثار خود را تا ۱۳ خردادماه سال جاری ارسال کنند.

وی اظهار داشت: "مهمانی نور" عنوان مسابقه قصه‌گویی مجازی است که توسط انجمن قصه‌گویی کانون برای تمامی رده‌های سنی (کودک، نوجوان و بزرگسال) برگزار می‌شود که علاقمندان فرصت دارند تا مهلت یاد شده آثار خود را از طریق واتساپ به شماره ۰۹۱۰۵۱۴۰۴۵۲ کانون استان ارسال کنند.

نوری افزود: اعلام نتایج پس از بررسی و تجمیع نظرات داوران فرهنگی و هنری در ۱۸ تیرماه ۹۹ همزمان با روز ادبیات کودک و نوجوان معرفی خواهند شد و در مراسم تجلیلی که بهمین منظور برگزار خواهد شد مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

به گفته وی، علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۴۳۳۴۶۱۱۱۶ کارشناسی اداره کل کانون استان تماس و یا به صفحات مجازی این اداره کل مراجعه کنند.

استان زنجان دارای ۱۷ مرکز فرهنگی هنری و ادبی ثابت و همچنین ۱۲ کتابخانه سیار و یک کتابخانه پستی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری