شهردار زنجان: ضرب و شتم مامور شهرداری به جد پیگیری می‌شود


شهردار زنجان: ضرب و شتم مامور شهرداری به جد پیگیری می‌شود

زنجان - ایرنا - شهردار زنجان گفت: موضوع ضرب و شتم مامور اجرائیات شهرداری به طور ویژه در حال پیگیری حقوقی است و شدیدترین مجازات را برای فرد متخلف از سوی مسوولان قضایی درخواست کرده‌ایم.

حبیب‌الله ملایی یگانه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در ارتباط با جزئیات حادثه افزود: این واقعه ظهر پنجشنبه هنگامی که مأمور اجرائیات شهرداری منطقه چهار زنجان حین انجام وظیفه بود رخ داد و این مامور مورد ضرب و شتم از سوی فرد متخلف صاحب یک ملک در شهر زنجان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بر این اساس وقتی مامور اجرائیات شهرداری درباره ساخت و ساز غیرمجاز صاحب ملکی واقع در یکی از شهرک‌های اقماری زنجان که در حال احداث واحد تجاری در خارج از محدوده و در صدد ایجاد سقف آماده در ابعاد ۳۰ تا ۴۰ متری بود اخطار می‌دهد که صاحب ملک مامور را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

شهردار زنجان ادامه داد: مامور اجرائیات شهرداری در حال انجام وظیفه و اجرای مقررات شهرسازی و جلوگیری از تخلفات ساختمانی بوده که این حادثه برای او رخ داده است.

وی اظهار داشت: پیش از این نیز ماموران اجرائیات شهرداری به صاحب ملک متخلف در خصوص ستون‌گذاری داخل ملک تذکرات لازم را داده بودند که در بازدید روز پنجشنبه مشاهده شد تخلفات دیگری از او سرزده است.

یگانه افزود: ساخت و سازهای غیرقانونی در شهر زنجان به انواع مختلفی نمود دارد و به عنوان نمونه بسیاری از سازندگان و صاحبان ملک برای تسریع در انجام امور کاری خود نسبت به جانمایی سقف آماده اقدام و در واقع آن را مونتاژ می‌کنند.

شهرداری زنجان اظهار داشت: متاسفانه افرادی سودجو و فرصت طلب در حوزه ساخت و ساز با بهره گیری از راهکارهای مختلف، قانون را دور می زنند و همین مساله مشکلات و معضلاتی را به دنبال دارد.

وی در خصوص وضعیت جسمانی مامور مورد ضرب و شتم قرار گرفته نیز گفت: به دلیل شدت ضربات، گونه و کتف وی با شکستگی مواجه شده و در زمان حاضر نیز در بیمارستان تحت بستری و مراقبت‌های لازم قرار دارد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با همکاری حوزه قضایی به طور قطع با فرد متخلف برخورد خواهد شد، چرا که هم نسبت به ساخت و ساز غیرقانونی اقدام کرده و هم مامور شهرداری را حین انجام وظیفه مورد ضرب و شتم قرار داده است.

وی یادآوری کرد: جلوگیری از تخلفات ساخت و ساز یک کار دائمی برای شهرداری زنجان است که در حد توان می کوشد مبتنی بر ضوابط و مقررات این وظیفه مهم را انجام دهد اما گاهی اوقات برخی ها به خاطر منافع شخصی در این راه مانع تراشی می کنند که طبق قانون با آنها برخورد می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)