با شامپو محلول قوی ضد سوسک بسازید


با شامپو محلول قوی ضد سوسک بسازید

به هنگام تمیز کردن خانه ممکن است موجودات ریز و موزی که به هیچ وجه از دیدنشان احساس خوبی ندارید را ببینید، با استفاده از مواد خانگی می توانید محلول قوی برای دفع حشرات بسیار را بسازید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ تمیز کردن و سازماندهی خانه ها ساده و آسان است. شما باید هر روز باید خانه را تمیز کنید. خانه های کثیف موجوداتی مانند پشه ها، سوسک ها، مگس ها را جذب خود می کنند و همچنین ورود این موجودات بسیار ناخوشایند می باشند. با استفاده از محلول زیر در خانه هایتان، فقط در عرض 2 ساعت از شر تمام حشرات خلاص شوید.

اینک ما طرز تهیه محلول را به شما می گوییم تا با استفاده از آنها از شر موجودات خلاص شوید.

محلول برای دفع حشرات

مواد لازم برای تهیه محلول طبیعی دفع حشرات :

½ فنجان شامپو

½ فنجان برخی از روغن های گیاهی (روغن زیتون)

½ فنجان سرکه

دستورالعمل ساخت محلول دفع حشرات در خانه :

شما فقط باید تمام مواد را در یک بطری اسپری قرار دهید و سپس آنرا به خوبی تکان دهید. کاری که باید انجام دهید این است که در ناحیه ای که اغلب حشرات را مشاهده می کنید اسپری کنید. یکی از بهترین نکات در مورد این مخلوط این است که برای حیوانات خانگی و بچه ها کاملا ایمن است، و سلامت آنها را تهدید نمی‌کند و بنابراین شما نباید نگران سلامتی خود و خانواده تان باشید. دریغ نکنید، امروز شروع به استفاده از آن کنید و در مدت زمان بسیار کوتاهی متوجه خواهید شد که دیگر موجودات زنده در خانه شما ریشه کن شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طالع بینی سال اژدها / خصوصیات متولدین سال اژدها + فیلم