افزایش جوایز مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در زنجان


افزایش جوایز مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در زنجان

مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف استان زنجان با اشاره به اینکه کمتر از یک هفته برای ثبت‌نام مسابقات قرآن زمان باقی است، گفت: همه ساله به 3 نفر از برگزیدگان این مسابقات جوایز تعلق می‌گرفت که امسال به 5 نفر افزایش یافته و جوایز رشته تفسیر در مرحله شهرستانی هم برای 10 نفر پیش‌بینی شده است.

افزایش جوایز مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در زنجانحجت‌الاسلام اسماعیل مرادخانی، مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای شرکت در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در حال انجام است و کمتر از یک هفته برای نام‌نویسی فرصت باقی است.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام از ۶ اردیبهشت‌ ماه آغاز شده و تا ۱۶ خرداد ماه ادامه دارد، ابراز کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف باید به سایت www.my.oghaf.ir مراجعه کنند.

مرادخانی بیان کرد: این مسابقات در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، دعاخوانی، تواشیح و مدیحه‌سرایی و تفسیر عمومی قرآن در رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود.

مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان یادآور شد: همه ساله به ۳ نفر از برگزیدگان این مسابقات جوایز تعلق می‌گرفت که امسال به ۵ نفر جایزه اعطا می‌شود و جوایز رشته تفسیر در مرحله شهرستانی هم برای ۱۰ نفر پیش‌بینی شده است.

وی هدف از این مسابقات را جذب مخاطبان به فعالیت قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه دانست و گفت: سال گذشته ۳۹۲ نفر در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف شرکت کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند