استفاده از ظرفیت سالن‌های ورزشی برای برگزاری امتحانات


استفاده از ظرفیت سالن‌های ورزشی برای برگزاری امتحانات

مدیر آموزش و پرورش ابهر گفت: استفاده از سالن‌های ورزشی و تجهیز آن‌ها به امکانات مورد نیاز جهت برگزاری امتحانات به منظور رعایت فاصله اجتماعی در صورت نیاز در حوزه‌های پرتراکم در دستور کار خواهد بود.

عباس عزیزخانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به لزوم فراهم کردن فضای مناسب جهت برگزاری امتحانات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، افزود: اکیپ‌های بهداشتی با همکاری مجموعه شهرداری ابهر جهت ضدعفونی حوزه‌های امتحانی به صورت دوره‌ای اقدام خواهند کرد.

وی نظارت بر حوزه‌های امتحانی در راستای برگزاری مطلوب امتحانات را از موارد ویژه عنوان کرد و ادامه داد: از ظرفیت‌های مربیان بهداشت جهت همکاری و نظارت به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی استفاده خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: استفاده از سالن‌های ورزشی و تجهیز آن‌ها به امکانات مورد نیاز جهت برگزاری امتحانات به منظور رعایت فاصله اجتماعی در صورت نیاز در حوزه‌های پرتراکم در دستور کار خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش ابهر با تاکید بر آماده‌سازی شرایط جهت برگزاری سالم و دقیق امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت دانش‌آموزان و عوامل اجرایی، تصریح کرد: دانش‌آموزان هنگام حضور در حوزه‌های امتحانی باید از ماسک و دستکش به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی استفاده کنند.

وی، گریزی به برگزاری امتحانات سوادآموزی زد و با بیان این‌که بیشترین تراکم جمعیتی در حوزه سوادآموزی مربوط به دوره تحکیم است، خاطرنشان کرد: به منظور رعایت موارد بهداشتی و فاصله اجتماعی دو حوزه امتحانی به ۱۳ حوزه امتحانی مشخص شده اضافه شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...