سه مدرسه در چابهار و دشتیاری افتتاح شد


سه مدرسه در چابهار و دشتیاری افتتاح شد

چابهار- ایرنا- معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: سه مدرسه در شهرستان‌های دشتیاری و چابهار با 10 کلاس درس و اعتباری افزون‌بریک میلیارد و 200 میلیون تومان افتتاح شد.

محمداکبرچاکرزهی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افتتاح این مدارس در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار است و خوشحالیم که ۲۷۰ دانش‌آموز روستایی از کلاس استاندارد بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: این مدرارس با مشارکت ادارهکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان،موسسه خیریه دستیاری و خیران مدرسه ساز در شهرستان‌های چابهارو دشتیاری با حضور خانواده حسین علیمرادی از فعالان دانشجویی و خیران دانشگاه علامه طباطبایی تهران افتتاح شد.

معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد چابهار گفت:تعهد این سازمان درمجموع ۱۴ میلیارد تومان برای احداث ۱۳ مدرسه در شهرستان‌های چابهار،کنارک ودشتیاری بوده که اواخر سال ۱۳۹۷با اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان طی تفاهم‌نامه‌ای مقرر شد ساخته شوند که سال گذشته یکی از این مدارس در روستای دج در بخش مرکزی چابهار افتتاح شد.

وی اظهارداشت: همچنین سازمان منطقه آزاد چابهار بازسازی مدارس مناطق سیل‌زده دراثر حادثه سیل سال گذشته با تخصیص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی در سالجاری در دست اجرا دارد.

به گزارش ایرنا، حسین علیمرادی مؤسس خیریه دست یاری به دشتیاری بود که سال گذشته در حادثه رانندگی هنگام بازدید از مدارس این مناطق جان باخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی مجری کلید اسرار از دختر و همسر جذابش برای اولین بار + بیوگرافی و عکی های خصوصی !