پیام رهبر حشد شعبی به نیروهای اشغالگر آمریکایی


پیام رهبر حشد شعبی به نیروهای اشغالگر آمریکایی

یک مقام عالی رتبه یگان های بسیج مردمی عراق (PMU) موسوم به الحشد الشعبی حضور نظامی آمریکا در کشور خود را به شدت محکوم کرده است .

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، یک مقام عالی رتبه یگان های بسیج مردمی عراق (PMU) موسوم به الحشد الشعبی حضور نظامی آمریکا در کشور خود را به شدت محکوم کرده است و می گوید آنها برای حفظ منافع رژیم صهیونیستی از عراق خارج نمی شوند.

قیس خزعلی رهبر جنبش عصائب اهل الحق یکی از شاخه های حشد شعبی گفت: حضور آمریکایی ها در عراق بیشتر به خاطر حفظ منافع اسرائیل و رسیدن به اهداف این رژیم در خاک عراق است. ما نه جنگ سالار هستیم و نه تشنه خون بلکه میهن پرستانی هستیم که به دنبال عزت و حاکمیت ملت عراق هستیم.

خزعلی افزود: اشغالگران خارجی باید بدانند که عراقی ها حضور آنها را در داخل خاکشان نمی پذیرند. پارلمان عراق بعد از ترور سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس رای به خروج نیروهای آمریکایی دادند ولی تا کنون این امر اتفاق نیفتاده است.

در همین حال کریم علوی، یکی از اعضای کمیته امنیتی و دفاعی پارلمان عراق بر لزوم تهیه نقشه راه با هدف خروج نیروهای نظامی آمریکا تأکید کرده است.

علوی در مصاحبه اختصاصی با وب سایت خبری بغداد الیوم گفت: خروج سربازان آمریکایی از عراق با روش های مسالمت آمیز غیرممکن است و تنها راه مقاومت است.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر