طرح ختم قرآن کریم به همت آستان حسینی


طرح ختم قرآن کریم  به همت آستان حسینی

واحد شبکه ارتباط اجتماعی وابسته به آستان امام حسین(ع) از ختم بیش از 45 هزار قران کریم و مشارکت صدها هزار نفر در اجرای دعاهای روزانه و زیارت های مخصوص از طریق شبکه های اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری امام حسین(ع)، واحد شبکه ارتباط اجتماعی در موسسه رسانه دیجیتال امام حسین(علیه السلام) وابسته به بخش رسانه در آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) در گزارشی اعلام کرد: بیش از 45 هزار ختم الکترونیکی قرآن کریم در طول ماه مبارک رمضان انجام شد.

«علی محمد الحسناوی» مسئول واحد شبکه ارتباط اجتماعی دراین باره گفت: پنجمین دوره از برنامه «لیکن صیامک حسینیا» که از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شد، شاهد حضور گسترده ای از مسلمانان داخل و خارج عراق بوده است. به طوری که ختم های قرآنی از طریق شبکه های اجتماعی مختلف باهدف بهره برداری مثبت از این شبکه ها ثبت شد.

الحسناوی افزود: ما تا پایان این ماه پرفضیلت بیش از 45 هزار ختم قرآن الکترونیکی را ثبت کردیم. همه شرکت کنندگانی که ثبت نام کردند، اسامی شان هر روز جمع آوری شد و خادمان حرم امام حسین(علیه السلام) از سوی آنها زیارت به نیابت انجام دادند.

وی ادامه داد: این واحد همچنین در شبکه های اجتماعی برای دعاهای روزانه، زیارت های مخصوص، انجام مراسم زیارت امام علی، امام حسین و حضرت عباس (علیهم السلام) به نیابت از همه درخواست کنندگان سرمایه گذاری کرد.

گفتنی است، مجموعه ای از موسسه های وابسته به آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) در طول ماه مبارک رمضان به راه اندازی مسابقه ها، محافل و ختم های قرآنی از طریق شبکه های اجتماعی مختلف اقدام کردند. این اقدام به دلیل شرایط کنونی در جهان و عراق برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شد.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403