توزیع 60 بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی شهید هاشمی نژاد بهشهر بین نیازمندان


توزیع 60 بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی شهید هاشمی نژاد بهشهر  بین نیازمندان

هاشمی از توزیع 60 بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی شهید هاشمی نژاد بهشهر در بین نیازمندان شهرستان خبر داد و گفت: این کمک ها در راستای کمک مومنانه توزیع شد.

« سید حمید هاشمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در مرحله سوم کمک های مومنانه و در راستای فرامین رهبری، تلاش شد تا با شناسایی نیازمندان منطقه برای برطرف کردن نیازهای ضروری زندگی اقدام شود.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر افزود: این کمک ها به همت کانون فرهنگی شهید هاشمی نژاد و با حمایت های مردم، هیئت امنا و پایگاه بسیج مسجد امام حسن عسکری(ع) گرائیل محله بهشهر در بین افراد کم برخوردار توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این کانون از سال 88تاکنون در حال انجام است، یادآور شد: با برنامه ربزی و توسعه برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی و دینی موجبات حضور حداکثری گروه های مختلف سنی به ویژه نوجوانان و جوانان به مسجد فراهم شده است.

هاشمی گفت: در دوران مقابله با کرونا هم از ظرفیت همین جوانان و نوجوانان در کنار میانسالان و بزرگان مسجدی استفاده و کارهای مهمی برای مقابله با کرونا همچون بسته بندی ماسک و گان، ضدعفونی کردن معابر، توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی انجام شد.

توزیع 60 بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی شهید هاشمی نژاد بهشهر  بین نیازمندان

وی از توزیع 60 بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی شهید هاشمی نژاد بهشهر در بین نیازمندان شهرستان بهشهر خبر داد و گفت: این کمک ها در راستای کمک مومنانه توزیع شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مهم و اثرگذاری در مناطق دارند و این مساله در ایام مقابله با کرونا و دستگیری از نیازمندان ثابت شد.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی