اجرای سومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی 


اجرای سومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی 

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: هم زمان با عید فطر در سومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی 200 سبد غذایی در بین نیازمندان روستای هیرشاه آباد رودبار جنوب توزیع شد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: هم زمان با عید فطر در سومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی ۲۰۰ سبد غذایی در بین نیازمندان روستای هیرشاه آباد رودبار جنوب توزیع شد.

اجرای سومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی 



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: هر یک از سبدهای غذایی به ارزش ۲۰۰ هزار تومان و شامل اقلامی همچون برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و سویا بود.

وی عنوان کرد: در سومین مرحله از این رزمایش ۱۰۰ سبد غذایی با همکاری بنیاد علوی و ۱۰۰ سبد نیز با مشارکت اعضای کانون فرهنگی هنری شهید باکری تهیه و توزیع شد.


حجت الاسلام خاوری اظهار کرد: از ابتدای اجرای رزمایش مواسات و همدلی تاکنون با مشارکت اعضای کانون و خیرین ۵۰۰ سبد غذایی و ۵ هزار پرس غذای گرم تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری در خاتمه تاکید کرد: قطعا جهاد خدمت رسانی بچه مسجدی ها تا پایان کرونا همچنان ادامه دارد و افتخار می کنیم که خداوند این توفیق را به ما عطا کرده تا بتوانیم گره ای از مشکل خانواده های مومن نیازمند را باز کنیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری