اولویت‌های شورای خادمان بین‌الملل مسجد جمکران/ جشنواره فیلم کوتاه 313 ثانیه‌ای «منجی» برگزار می‌شود


اولویت‌های شورای خادمان بین‌الملل مسجد جمکران/ جشنواره فیلم کوتاه 313 ثانیه‌ای «منجی» برگزار می‌شود

صدوقی با تشریح اهداف شورای خادمان بین‌الملل مسجد مقدس جمکران، گفت: عدالت‌گستری و استکبارستیزی محور فعالیت‌های این شورا است و در این راستا جشنواره فیلم کوتاه 313 ثانیه‌ای «منجی» با موضوع عدالت و مهدویت را برگزار می‌کند.

«ابراهیم صدوقی» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان با اشاره به فعالیت شورای خادمان بین الملل مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: موضوع منجی در میان همه ادیان و مذاهب به گونه ای مطرح است و در آموزه های اسلامی شیعی با عنوان مهدویت به این مسئله پرداخته می شود.

مسئول دفتر نمایندگی تهران مسجد مقدس جمکران ادامه داد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در تعبیری حکیمانه از مسجد جمکران به پایگاه عظیم تشیع تعبیر کرده اند، معرفی دستاوردهای فرهنگی این مکان مقدس برای نشر فرهنگ ظهور در عرصه بین الملل ضرورت دارد. از این رو، یکی از وظایف دفتر نمایندگی تهران مسجد استفاده از ظرفیت مهدوی و منتظرانه پایتخت است.

وی تصریح کرد: در همین راستا شورای خادمان بین الملل مهدویت مسجد مقدس جمکران با رویکرد عدالت گستری و استکبارستیزی راه اندازی شد تا فعالیت های فرهنگی ترویجی مسجد در سطح بین الملل را در فاز اول و تقویت رویکرد ظلم ستیزی را در فاز دوم دنبال کند و به فرمایش امام زمان(عج) یعنی ترغیب جهانی به مهدویت و مسجد مقدس جمکران عینیت ببخشد.

صدوقی درباره اهداف این شورا بیان کرد: افزایش ترغیب جهانی به مسجد مقدس جمکران، بکارگیری سرمایه های مادی معنوی و استعدادهای عشاق در بستر ظهور و انتظار بدون هر گونه اغراق و انحراف، افزایش خرد و اندیشه ولایی مخاطبان بین المللی در زمینه های عدل گستری و حکومت صالحان، گسترش نگاه جهان شمول ادیان و مذاهب در حوزه منجی موعود(عج)، مبارزه با طاغوت های سیاسی، اقتصادی و ...، لغو جاهلیت اموی و بدعت های رایج ازجمله این اهداف است.

وی تاکید کرد: عدم بیعت با طاغوت، امر به معروف و نهی از منکر، ترسیم آینده پرامید و انتظارمحور در مقابل آینده پوشالیِ نظام استکباری به منظور زمینه سازی برای ظهور، توسعه مهدویت با رویکرد عدالت خواهی به ویژه در مناسبت هایی مثل نیمه شعبان، نهم ربیع الاول، 17 ماه مبارک رمضان(سالروز تاسیس مسجد مقدس جمکران به فرمان امام زمان(عج)) و ... از دیگر اهداف این کارگروه است.

مسئول دفتر نمایندگی تهران مسجد مقدس جمکران ابراز کرد: تعامل راهبردی با نهادها و سازمان ها و فعالان داخلی و خارجی برای اشاعه فرهنگ مهدویت در این کارگروه که متشکل از اعضای حقیقی و حقوقی و مجرب در حوزه بین الملل است، دنبال می شود. معاون فرهنگی مسجد جمکران به عنوان نماینده تولیت و ناظر حسن فعالیت آن در شورا حضور دارد و محل فعالیت آن در دفتر نمایندگی تهران میعادگاه منتظران است.

وی با اشاره به برگزاری نشست های راهبردی در این شورا، گفت: رصد شبهات و کارشکنی های دشمنان و پاسخ به آنها با استفاده از نظرات مراجع و کارشناسان نیز در شورا انجام می شود. آخرین اقدام اجرایی این شورا ایجاد مقدمات جشنواره فیلم کوتاه 313 ثانیه ای «منجی» با موضوع عدالت و مهدویت است.

صدوقی با اشاره به برگزاری مراسم یادبود مرحوم حسین شیخ الاسلام از اعضای موثر در تشکیل شورای خادمان بین الملل مسجد مقدس جمکران، بیان کرد: در این مراسم که شب گذشته (دوشنبه، 29 اردیبهشت ماه) برگزار شد، از خدمات آن مرحوم که در استکبارستیزی جزء السابقون السابقون بود، تقدیر به عمل آمد. این مراسم که با سخنرانی حجت الاسلام حسین آبادی، معاون فرهنگی مسجد جمکران و خاطره گویی فرزند آن مرحوم همراه بود، به صورت زنده از صفحه دفتر نمایندگی تهران مسجد مقدس جمکران در اینستاگرام پخش شد.

اولویت‌های شورای خادمان بین‌الملل مسجد جمکران/ جشنواره فیلم کوتاه 313 ثانیه‌ای «منجی» برگزار می‌شود

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس