کلنگ ساخت 260 واحد مسکونی در کنارک به زمین زده شد


کلنگ ساخت 260 واحد مسکونی در کنارک به زمین زده شد

زاهدان- ایرنا- کلنگ ساخت 260 واحد مسکونی با همت و همراهی دست‌اندرکاران به منظور ساماندهی حاشیه نشینی محله چادران شهر کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان به زمین زده شد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری؛ استاندار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: حاشیه نشینی موجب عذاب و سوهان روح مردم کنارک شده بود و امروز باید کمک کنیم این ناراحتی و عذاب را از روی مردم برداریم.

احمدعلی موهبتی افزود: در اجرای این پروژه که یکی از آرزوهای دیرینه همه مردم و مسوولان بوده همکاری شورای اسلامی شهر کنارک، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سایر متولیان با حوزه عمرانی استانداری ضرورت دارد و در مباحث اجتماعی نیز فرمانداری و علما ورود خواهند کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که این پروژه تا دهه فجر امسال با سرعت حداکثری و کیفیت مطلوب به بهره‌برداری برسد و افراد مورد نظر در شرایط مناسب و مورد انتظار همگان قرار گیرند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: منابع اعتباری موردنیاز این پروژه توسط دولت تامین شده اما باید با دقت و نظارت کامل این منازل در اختیار افراد مستحق و واجد شرایط قرار گیرد و با هرگونه سو استفاده و زیاده‌خواهی افراد سودجو برخورد شود.

وی بر لزوم همراهی مردم، نخبگان، فرهیختگان و مسوولان شهر در اجرای این پروژه تاکید کرد و افزود: اگر همه در کنار هم باشیم این معضل حل خواهد شد.

موهبتی گفت: هم‌اینک با همکاری بسیار خوب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و متولیان مربوطه در تمام نقاط سیستان و بلوچستان ساخت و ساز منازل مسکونی برای محرومین، ساماندهی حاشیه نشینی و آسیب دیدگان سیل در حال اجراست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر