پیشنهاد افتتاح خانه اتحادیه پیش از اتمام بازسازی


پیشنهاد افتتاح خانه اتحادیه پیش از اتمام بازسازی

نژاد بهرام درباره آخرین وضعیت خانه اتحادیه و روند بازسازی آن توضیحاتی داد.

پیشنهاد افتتاح خانه اتحادیه پیش از اتمام بازسازی

زهرا نژاد بهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین وضعیت تکمیل و بازگشایی خانه اتحادیه واقع در منطقه ۱۲ شهرداری تهران گفت: در بازدیدی که از آخرین وضعیت طرح‌های در دست تکمیل منطقه ۱۲ داشتم به خانه اتحادیه نیز مراجعه کردم و در جریان آخرین وضعیت این مجموعه فرهنگی قرار گرفتم.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران افزود: اقدام خوبی در مجموعه خانه اتحادیه از سوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران انجام شده است، اما باید به این نکته تأکید کنم که هرچه سریع‌تر مجموعه خانه اتحادیه باید برای استفاده عمومی تکمیل و افتتاح شود.

نژاد بهرام با اشاره به اینکه در بازدید از طرح‌های منطقه ۱۲ شهردار این منطقه به همراه معاون فنی سازمان زیباسازی شهرداری تهران نیز حضور داشت، گفت: پس از بازدید از خانه اتحادیه قرار بر این شد سازمان زیباسازی شهرداری تهران گزارشی از پیشرفت طرح به من ارائه کند و ساز و کار افتتاح بخش به بخش این مجموعه جهت استفاده شهروندان تعیین شود.

او با اشاره به اینکه شهردار منطقه ۱۲ تهران به دنبال افتتاح کامل مجموعه خانه اتحادیه است، گفت: می‌توانیم مجموعه خانه اتحادیه را با توجه به محدودیت‌ها به شکل بخش به بخش افتتاح و مورد بهره برداری قرار دهیم.

بیشتر بخوانید:

هشدار جدی به مسافران مترو/ استفاده از ماسک در مترو الزامیست

امکان بهره گیری از امکانات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در زمان بحران

بالا بودن هزینه ساخت علت بی توجهی به شناسنامه فنی ساختمان

مرمت و بازسازی خانه تاریخی افشار ادامه دارد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...