موکب‌داران استان مرکزی 160 هزار ماسک تولید کردند


موکب‌داران استان مرکزی 160 هزار ماسک تولید کردند

اراک - ایرنا - رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: موکب‌داران این استان در ایام شیوع کرونا بیش از 160 هزار عدد ماسک تولید و توزیع کردند.

«خلیل نجفی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: در این مدت ۱۱۴ هزار و ۲۰۶ جفت دستکش نیز از سوی موکب‌داران این استان تولید و در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع شد.

وی ادامه داد: تهیه سه هزار و ۴۷۰ لباس پزشکی از دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی موکب‌داران استان مرکزی بود که در مراکز بیمارستانی توزیع شده و در اختیار کادر درمانی قرار گرفته است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی اظهار داشت: ۴۲ هزار و ۶۹۶ لیتر مایع ضدعفونی‌کننده دست و ۱۳۷ هزار لیتر مایع ضدعفونی‌کننده سطوح نیز از سوی موکب‌داران این استان خریداری و در نقاط محروم توزیع شد.

نجفی بیان کرد: مواد اولیه محصولات تولیدی بهداشتی و ضدعفونی‌کننده موکب‌داران استان مرکزی از سوی خیران تامین شد و در سه کارگاه تولید ماسک و یک کارگاه تولید لباس پزشکی و دستکش تولید و به‌صورت رایگان در نقاط محروم این استان توزیع شده است.

وی افزود: ۲۰۱ زن و ۴۶۹ مرد در کارگاه‌های تولید ماسک و لباس پزشکی موکب‌داران استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی از سال ۱۳۸۴، ۲ سال پس از فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، کار خود را آغاز کرد.

استان مرکزی در بیش از ۲۰۰ طرح باسازی عتبات عالیات، مشارکت فعالانه داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است